U rapportu di u Centru Logisticu di Diyarbakir hè vicinu à a fine

U Rapportu di u Centru Logisticu Diyarbakir hè ghjuntu à a fine. A riunione di presentazione di u Documentu di Strategia Logistica Pruvincia Diyarbakir è Centru Logisticu / Rapportu di Pre-Feasibility di u Portu di Terra, chì hè stata preparata per evaluà u putenziale logisticu di Diyarbakir, chì hè u centru di u trasportu è u cummerciu, hè stata. Vice Governatore Cemal Hüsnü Kansız, Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu Karacadağ Dr. İlhan Karakoyun, Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır Abdullah Sevinç, Segretariu Generale di a Camera di Artighjani è Artigiani di Diyarbakır Murat Birkan, Segretariu Generale Diputatu di a Camera di Cummerciu è Industria di Diyarbakır Abbas Büyüktaş, Vice Direttore di a Direzzione Provinciale di l'Alimentazione è l'Agricultura Karakaş, Abduldirkaş, Membro di Facultà di l'Università Dicle Facultà di Ingegneria Şeyhmus Gürbüz, Diyarbakır Camera di Cummerciu è Industria: Segretariu Generale Mehmet Aslan, Unione Diyarbakır di e Camere di Cummercianti è Artigiani: Segretariu Generale Murat Birkan, Diyarbakır Commodity Exchange: Membru di u Cunsigliu Şeyhmus Ayhan, Industria di Scienze Direzzione Provinciale di Tecnulugia: Direttore Hayrettin Bahçivancı, Direzzione cummerciale Diyarbakır: Direttore Tuncay Baysülen, Diyarbakır Direzzione OIZ: Vicepresidente Beşir Yılmaz è Manager Mehmet Özel anu assistitu.
U subguvernatore Cemal Hüsnü Kansız hà dichjaratu chì tali riunioni sò assai impurtanti per a Pruvincia di Diyarbakır è hà dettu: "Prima di tuttu, vogliu ringrazià tutti per avè participatu à sta riunione. In questa riunione, induve averemu infurmazione nantu à l'ultime statutu di i travaglii di logistica, scambiaremu infurmazioni nantu à ciò chì deve fà per esse più efficaci. Diyarbakir hè in un puntu assai impurtante in quantu à a so situazione, è l'espansione di a Zona Industriale Organizzata serà furnita à l'imprese chì esigenu d'investisce, per chì i nostri citadini seranu furniti cù l'impieghi è l'uppurtunità di truvà impieghi è alimentazione.
U Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır, Abdullah Sevinç, hà dettu chì anu trovu impurtante chì l'Agenzia di Sviluppu Karacadağ duveria travaglià annantu à un tali sughjettu. Preparazione di u Rapportu di Viabilità di u Centru Logisticu à a riunione, Prof. Dr. Mehmet Tanyas, Prof. Dr. Okan Tuna è Assist. Assoc. Dr. Fevzi Filik hà infurmatu à i participanti nantu à u cuncettu di logistica, a definizione di un Village / Centru Logisticu, a Catena di Supply, i criteri è i benefici di stabilisce un Centru Logisticu, è a legislazione di u Centru Logisticu in Turchia.
Inoltre, in u risultatu di u rapportu, u Documentu di Strategia di u Centru di Logistica di a cità di Diyarbakir, a Missione è a Visione di u settore di a Logistica Diyarbakir sò stati revelati. Durante a preparazione di u rapportu, i risultati di l'inchiesta realizatu cù l'imprese 80 sò stati spartuti cù i participanti; Per via di questu, a quantità annuale di prudutti spediti da Diyarbakır à l'esteru hè stata determinata cum'è 6,8 milioni di tunnellate, è a quantità di carichi chì venenu à Diyarbakır da l'esteru hè stata determinata cum'è 8,6 milioni di tunnellate annu.
L'alternative nantu à u locu sò state discussioni
À a riunione, sò stati discussi pruposti di locu alternativu per u Centru Logisticu è hè statu dichjaratu chì u centru deve esse stabilitu vicinu à a ferrovia. Hè statu dichjaratu chì u costu tutale di u centru da esse stabilitu serà di 10,5 milioni d'euros. Dopu à a presentazione di u rapportu, u Sicritariu Generale DTSO, Mehmet Aslan, hà dichjaratu chì Diyarbakir serà un centru agriculu cù a fine di u Silvan Brage è l'effettu di u GAP, perchè questi anu ancu esse cunsideratu quandu cunzidira u Centru Logisticu. L'opinioni è i suggerimenti di i participanti sò stati spartuti, u rapportu finali serà finalizatu.

Surghjente: http://www.karacadag.org.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*