A rete di treni d'alta velocità hè in espansione

A reta di treni d'alta velocità hè in espansione. E rete di treni d'alta velocità, chì anu iniziatu a so avventura in Turchia cù a linea Ankara-Eskişehir, cuntinueghjanu à espansione.
A reta di treni d'Alta Velocità (YHT), chì hè stata prima custruita trà Ankara è Eskişehir in Turchia è hà guadagnatu una grande apprezzazione da i citadini in pocu tempu, hè diventata u mezzu di trasportu chì i citadini volenu più vene in e so cità. tutte e cità. A linea di YHT, chì sò preferiti per u so cunfortu è i prezzi accessibili, è ancu per accurtà a distanza trà e cità, cuntinueghja à espansione. In questu cuntestu, cù i prughjetti in corso di a linea YHT, chì si estende da Ankara à Konya dopu Eskişehir, u numeru di cità righjuntu in 2016 aumenterà à 6.
A lunghezza di a linea di a reta di u Trenu d'Alta Velocità, chì hè integrata cù e linee d'autobus è aduprata in e pruvince circundanti, serà più allargata cù i prughjetti previsti. U nostru paese serà intrecciatu cù rete di ferru cù linee di treni chì permettenu u trasportu da una punta à l'altru di Turchia in 8 ore.
U Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, chì hà da scopu di custruisce 10 mila chilometri di novi linee in più di e linee in custruzzione, destina 56 per centu di u so budget à i prughjetti ferroviari.
U ministeru, chì hà trasferitu 2000 miliardi di risorse à e ferrovie dapoi u principiu di l'anni 30, hà purtatu 85 chilometri di nova rete ferroviaria in Turchia. Cù i prughjetti in corso, u Ministeru hà u scopu di creà una rete ferroviaria d'alta velocità core chì copre i corridoi Istanbul-Ankara-Sivas, Ankara-Afyonkarahisar-İzmir, Ankara-Konya, Ankara essendu u centru prima.
Cù i prughjetti mirati, 2 mila 78 chilometri di linee ferroviarie d'alta velocità è cunvinziunali è 10 mila chilometri di novi linee seranu custruiti in tutta a Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*