Uludag hà bisognu di l'autorità, micca di soldi

U Countdown hè cuminciatu per Uludag Ultra Marathon
U Countdown hè cuminciatu per Uludag Ultra Marathon

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà enfatizatu chì i passi chì anu fattu per fà l'investimenti in u centru di sci di Uludağ da a municipalità metropolitana sò stati bloccati in prucedure è ostaculi.

Altepe hà dettu: "Nunda puderia esse fattu per 10 mesi perchè i piani sò stati fermati. I piani sò stati creati di novu. "Avemu fattu l'applicazioni necessarie à u Ministeru in quantu à Uludağ, ma avemu persu l'annu passatu". disse.

Participendu à u prugramma trasmessu in AS TV, u sindaco Altepe hà dettu chì Uludağ deve esse cunnessu à a Municipalità Metropolitana in quantu à a produzzione di servizii è investimenti. Nutendu chì u cambiatore di soldi cunnosce u valore di l'oru è chì cunnosci u valore di Uludağ, u sindaco Altepe hà dettu: "Uludağ hè un locu cù capacità reale. Hè un locu chì pò riceve 11,5 metri di neve per annu è hà più di 30 strutture. Sè aghjunte e stazioni di ski in Turchia oghje, Uludağ ùn hè micca uguale in termini di facilità. A megliu gestione hè a descentralizazione. Hè per quessa chì avemu dumandatu u travagliu è avemu fattu l'investimenti quì. Integrandu cù Bursa, u putenziale di Uludağ pò ghjunghje à i livelli desiderati. Deposite 1 quì è uttene 10. "Se un decimu di l'investimentu di 700 milioni di TL fattu in Erzurum hè statu fattu in Uludağ, credimi, sia Bursa sia a Turchia prufittàranu assai da questu", disse.

Dichjarà chì sò stati tramindui bloccati in e prucedure è chì anu affruntatu ostaculi da alcune organizzazioni non governative in i passi chì anu fattu per fà investimenti in infrastrutture è superstrutture in Uludağ da a cità metropolitana, u sindaco Altepe hà dichjaratu chì nunda ùn si pudia fà per 10 mesi perchè i piani. sò stati firmati. Dichjarà chì i novi piani sò stati creati dopu l'ostaculi scontri è l'appruvazioni di i studii riveduti, u sindaco Altepe hà dettu: "Avemu fattu l'applicazioni necessarie à u Ministeru in quantu à Uludağ, ma avemu persu l'annu passatu. Tuttavia, ci sò investimenti urgenti chì devenu esse fatti in Uludağ, cum'è un parcheghju è a creazione di infrastruttura per i visitori di ogni ghjornu. S'è no aviamu scontru nisun ostaculu è avemu statu datu l'autorità piena, avemu avutu seguitu l'incidentu è cunclusu in pocu tempu. Avà tocca à i prossimi mesi d'estate è d'invernu. "Spergu, avemu da ottene risultati senza scuntrà alcun ostaculu seriu".

Enfatizendu chì u trasferimentu di putenzi ligati à Uludağ à a Municipalità Metropolitana hè destinatu à "piglià a piena pruprietà di l'affari", u sindaco Altepe hà dettu: "Uludağ hè in fine un quartiere di Bursa è cunnessu à a Municipalità Metropolitana, cum'è eliminemu tutte e carenze di i quartieri in u centru, tutti i servizii necessarii in Uludağ seranu furniti. "Serà fattu immediatamente. A Municipalità Metropolitana hè una veramente grande opportunità per fà l'investimenti chì Uludağ hà bisognu. Pudemu pruduce i servizii è l'investimenti chì vulemu, sia cù u nostru propiu budgetu sia attraversu e cumpagnie chì avemu. U statu ùn hà micca una tale opportunità. Ciò chì l'amministrazione cintrali hà da fà quì hè di pianificà, delegate è surviglià l'autorità. S'elli avianu statu fattu, forse tutti i travaglii sò stati finiti ormai. Perchè, cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu l'uppurtunità di urganizà stu locu in pocu tempu. "Stu locu hà bisognu di funziunà in u megliu modu pussibule strutturinendu i spazii di ski, creendu novi spazii di ski è stabiliscenu tutta l'infrastruttura". disse.

Dichjarà chì cum'è a municipalità metropolitana, ùn anu micca firmatu malgradu l'ostaculi, anu cuminciatu à travaglià nantu à l'infrastruttura è facenu un prugressu rapidu, u sindaco Altepe hà dichjaratu ch'elli anu digià dumandatu cum'è cità per participà à l'avvenimenti internaziunali previsti per 8-10 anni. . U sindaco Altepe hà dichjaratu chì, cum'è u zitellu di una famiglia di cummercianti, sapi assai bè ciò chì i cuntributi di i mille turisti supplementari chì venenu in Bursa sò à a cità, è chì ùn pò mancu imaginà i cuntributi di l'avvenimenti internaziunali attirati à Uludağ, è hà dettu. , "Se preparamu Uludağ bè per u futuru, micca solu per l'inguernu, ma ancu per l'avvenimenti di l'estate. "Se pianificemu, pudemu fà cuntributi serii à a nostra cità attraendu parechje urganisazioni internaziunali quì. Perchè uni pochi di aghjustamenti da fà quì bastassi per attruverà l'attenzione di u mondu sanu. Cù i so 7 crateri laghi, più di 100 monasteri, altipiani, valli è cascate, hà decine di punti chì pudemu purtà à u turismu. Ci sò tante belle vedute chì hè impussibile di truvà in altrò. Inoltre, hè ghjustu accantu à una cità qualificata cum'è Bursa. Organizzazioni assai belle è interessanti ponu esse urganizate quì. "Ùn ci hè nisuna ragione perchè un gran numaru di persone ùn deve micca vene è cuntribuisce à l'ecunumia". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*