Mentre l'applicazione Ankara Metrobus hè stata prutesta, a bandiera turca hè stata disprezzata

Cunsiglii di viaghju di Metrobus
Cunsiglii di viaghju di Metrobus

Mentre prutestava l'applicazione Ankara Metrobus, a bandiera turca era mancata di rispettu: u gruppu CHP si riunì in u distrittu di Gölbaşı d'Ankara per prutestà l'applicazione Ankara Metrobus è ghjunse davanti à e residenze TOKİ cù carru di cavalli.

U gruppu, cumpresu u presidente di u distrittu CHP Ercan Şimşek è u membru di u cunsigliu di CHP Yusuf Aksakal, hà parlatu cù e bandiere turche chì coprevanu nantu à i cavalli piuttostu cà a so azzione. In particulare nantu à e social media, una critica dura hè stata fatta contr'à u gruppu CHP in quantu à sta questione.

GÖKÇEK: L'ORGOGLIO NAZIUNALE HA IN LOCHI

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melik Gökçek, hà scrittu annantu à u so contu Twitter: "L'orgogliu naziunale hè in piazza trà questi manifestanti... Hanu appiccatu a bandiera turca à u cavallu senza vergogna".

PROSECUTOR SAYAN: NE SAREMU TANTU VERGOGNE

U Prosecutor Sayan, chì era a manu diritta di Deniz Baykal per un tempu, hà ancu fattu una dichjarazione nant'à u so contu Twitter: "Se guardemu à e persone cun paraocchi per anni, qualchissia hà da travaglià è diventerà un putere, è seremu disgraziati cum'è. questu appiccicatu à a coda di cavallu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*