Acquistu di Scrap Wagon à Bursaraya

bursaray rotterdam
bursaray rotterdam

Acquistu di Scrap Wagon à Bursaraya! Hè statu dichjaratu chì a municipalità metropolitana di BURSA hà da cumprà 8 veiculi di 30 anni, chì sò stati scartati da u metro di Rotterdam di l'Olanda, per a nova fase di 24 chilometri di BursaRay. TMMOB Chamber of Mechanical Engineers (MMO) Bursa Branch President İbrahim Mart, chì hà dettu chì i veiculi metteranu a vita di i passageri in risicu perchè i veiculi sò vechji, hà dettu: "A municipalità, chì hà acquistatu in fretta i vagoni di scarti senza fà una offerta. , ùn hà fattu nunda per dui anni. Perchè a municipalità, chì travaglia per pruduce u tram naziunale 'Silkworm', và à cumprà veiculi impurtati di seconda mano? ella dumandò.

Mentre a linea di 1998 chilometri di BursaRay, chì hè stata cuminciata à esse custruita in u 2012 per furnisce u trasportu à Bursa è hà righjuntu 31 chilometri da u 8, chì si estenderà da u distrittu di Arabayatağı à u distrittu di Kestel, s'avvicina à a fine, MMO Bursa Branch hà fattu rivendicazioni circa carri supplementari.

"VAGONI FATTI IN 1984 SONT ACQUISTATI"

Facendu una dichjarazione di stampa à u Campus di a Camera Academica, u presidente di a filiale di MMO Bursa, İbrahim Mart, hà dettu chì a municipalità metropolitana, chì u so numeru di veiculi hà righjuntu 78, hà bisognu di 24 veiculi più cù a nova linea. Dichjara chì a municipalità metropolitana di Bursa ùn hà micca amparatu da e negatività sperimentate in a compra di vagoni, Mart hà dettu:
"A Municipalità Metropolitana, chì ùn hà fattu nunda per l'acquistu di veiculi per dui anni, hà avà pigliatu l'azzione. BURULAŞ hè statu incaricatu per l'acquistu di veiculi di seconda mano senza offerta, per ùn aspittà micca u periodu di dui anni necessariu per a produzzione di veiculi à a fine di l'offerta, chì ùn hà mancu fattu una offerta. In u 1984, in Rotterdam, Paesi Bassi, hà compru 30 vagoni, a custruzzione di quale era di circa 44 anni è scrapped. 20 di elli seranu utilizati per pezzi di ricambio. Dopu chì e parti elettriche di 24 d'elli sò mudernizati in Germania, u sistema di sedili serà rinnuvatu in Bursa. Ùn hè micca pussibule di salvà cù i veiculi di seconda mano chì costaranu 6 milioni d'euros. In u sistema ferroviariu, i prublemi di serviziu, mantenimentu è pezzi di ricambio aumentanu cù veiculi di terze marche diverse. L'usu di i veiculi di rottami ponenu un periculu per i passageri. U trasportu ùn pò micca esse furnitu oghje cù tecnulugia obsoleta ".

"NON PORTATA À LA CONSIGLIA MUNICIPALE"

Dichjarà chì i carri acquistati ùn sò ancu purtati à l'agenda di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Bursa, Mart hà dumandatu à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Bursa, Recep Altepe: "Hè stata ottenuta l'appruvazioni di u Ministeru di i Trasporti per i veiculi di seconda mano chì preferite? Fate un grande sforzu per a pruduzzione domestica di Tram Silkworm, invece, cercate veiculi impurtati di seconda mano. Cumu spiegherete questu? Ùn tornerà micca in u futuru à a scarpata di i vagoni di Bursa cù carri di seconda mano? A produzzione domestica serà impedita da compra impurtata ?

Surghjente: http://www.bugun.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*