I membri di l'IMO anu esaminatu a 3a Custruzzione di u Ponte di u Bosforu

I membri di l'IMO anu esaminatu a custruzzione di u 3u Ponte di u Bosforu: a filiale di Bursa di a Càmera di Ingegneri Civili hà urganizatu una visita tecnica à a custruzzione di u 3u Ponte di u Bosforu. L'ingegneri anu avutu l'uppurtunità di vede unu di i più grandi prughjetti di Turchia da vicinu.
Bursa Branch di a Càmera di Ingegneri Civili hà urganizatu una visita tecnica à a custruzzione di u 3u Ponte di u Bosforu. L'ingegneri anu avutu l'uppurtunità di vede unu di i più grandi prughjetti di Turchia da vicinu.
L'ingegneri, ospitati da u Direttore di Cuntrolu di Prughjettu Cem Erer, anu ricevutu infurmazioni detallate nantu à u prugettu. Erer hà dettu chì u ponte hè unu di i prughjetti più impurtanti in a storia di a repubblica è chì serà ricurdatu cum'è u ponte di i primi quandu hè finitu. Erer hà dettu: "Quandu a custruzzione di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu è u 3u Ponte di u Bosforu hè finita, sperimenteremu parechji primi inseme. U 3u Ponte di u Bosforu serà u ponte di sospensione più largu di u mondu cù una larghezza di 59 metri, è u ponte di sospensione più longu di u mondu cù un sistema di ferrovia, cù una portata principale di 1408 metri. "Una altra caratteristica di u ponte hè chì hè u ponte di sospensione cù a torre più alta di u mondu, cù una altezza di più di 322 metri", disse.
Dichjarà chì una grande parte di u prughjettu, in quale un totale di 500 persone anu travagliatu, cumprese 4700 ingegneri, hè stata realizata da ingegneri turchi, Erer hà dettu chì anu fattu grandi sforzi per compie u prugettu 5 mesi prima di u calendariu è mette in serviziu. u 29 d'ottobre di u 2015.
Parlendu di u viaghju, u presidente di l'IMO Bursa Branch, Basri Akyıldız, hà dettu chì u viaghju era assai utile è hà dichjaratu chì u prugettu hà da cuntribuisce significativamente à riduce u trafficu di Istanbul. Affirmando chì sia l'Autostrada di Marmara di u Nordu sia a custruzzione di u 3u ponte sò estremamente impurtanti in quantu à dimustrà u puntu chì l'ingegneria turca hà ghjuntu, Akyıldız hà dettu: "3. "Cù a custruzzione di u ponte, avemu vistu una volta di più chì i nostri ingegneri anu a capacità di scopre novi terreni in u mondu, a custruzzione di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu è u 3u Ponte di u Bosforu sò prughjetti cù grandi successi di ingegneria per u nostru paese", disse. .
Mentre l'ingegneri chì anu avutu l'uppurtunità di fighjulà u travagliu da vicinu ùn anu pussutu ammuccià a so admirazione, anu ringraziatu IMO Bursa Branch per a visita. L'ingegneri ùn anu micca scurdatu di piglià assai ritratti di souvenir durante u viaghju.
CHE SUCCEDRÀ QUANDU U PROGETTU SERA FATTU ?
U 3u Ponte di u Bosforu serà situatu in a sezione Odayeri - Paşaköy di u Prughjettu di l'Autostrada Marmara di u Nordu. U sistema ferroviariu nantu à u ponte purterà i passageri da Edirne à Izmit. L'Atatürk Airport, l'Aeroportu Sabiha Gökçen è u 3u Aeroportu di novu custruitu seranu ancu cunnessi cù u sistema ferroviariu chì serà integratu cù Marmaray è Istanbul Metro.
L'autostrada di u Marmara di u Nordu è u 3u Ponte di u Bosforu seranu realizati cù u mudellu "custruisce, opera, trasferisce". L'operazione, cumpresa a custruzzione, di u prugettu, chì hà un valore d'investimentu di 4.5 miliardi TL, serà realizatu da IC İçtaş - Astaldi JV per un periudu di 10 anni, 2 mesi è 20 ghjorni, è serà trasferitu à u Ministeru. di Trasportu à a fine di stu periodu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*