U Ministru irachenu ammira i vermi di seta di u tram

U Ministru di l'Industria è u Cummerciu di u Guvernu Regiunale di u Nordu di l'Iraq Sinan Çelebi è a delegazione chì l'accompagna, chì hè ghjunta à Bursa, eranu maravigliati da u "verme à seta", u primu tram domesticu di Turchia. A delegazione ospitata da u presidente di Bursa OIZ Ali Uğur è i membri di u cunsigliu hà ricevutu infurmazioni nantu à Bursa OIZ. Dicendu chì vulianu creà una zona industriale urganizata in u so paese, u Ministru di l'Industria è u Cummerciu di u Guvernu Regiunale di l'Iraq di u Nordu, Sinan Çelebi, hà dettu: "U scopu di a nostra visita à Bursa hè di esaminà Bursa OIZ, una di e prime è più impurtanti zone industriali organizzate in u paese. Turchia, è di purtà stu mudellu à u nostru paese. Vulemu fà tuttu ciò chì hè necessariu per aumentà u livellu di benessere ecunomicu di u nostru paese. Stabbilimentu di una industria organizata hè ancu un must in questu sforzu ", disse.

U presidente di Bursa OIZ, Ali Uğur, chì hà dettu chì sarianu felici di sparte tutte l'infurmazioni nantu à Bursa OIZ, hà dettu: "A nostra regione hà una grande pianta di trattamentu chì purifica 50 mila metri cubi d'acqua ogni ghjornu è l'utiliza in l'industria, è poi purifica. l'acqua di novu è a consegna à u Nilüfer Stream. Avemu ancu pussede una facilità chì genera elettricità per a nostra industria. A nostra regione hè in una tappa induve pò pruduce a so propria energia. Spergu chì pudete stabilisce una zona industriale organizata chì cuntribuisce à l'ecunumia in u vostru paese, ma hè sensibile à l'ambiente ".

Allora a delegazione irachena Durmazlar Hanu visitatu a tenuta è inspeccionatu u situ di pruduzzione di tram. Admirendu u tram 'Silk Böceği', chì sarà nantu à e strade di Bursa in pocu tempu, a delegazione intrì in u tram è hà fattu investigazioni. A delegazione hà visitatu i stabilimenti di BOSEN Energy è hà visitatu a facilità chì produce energia per a zona industriale. U Ministru di l'Industria è u Cummerciu di u Guvernu Regiunale di u Nordu di l'Iraq, Sinan Çelebi, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à a facilità da l'autorità, hà dumandatu dumande à l'autorità in u centru di surviglianza induve l'energia prodotta in a facilità hè monitorata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*