Ma i ciclisti vincenu in Izmir Metro è Izban

I ciclisti vintu in Izmir Metro è Izban
Molte prutestazioni realizate da i ciclisti in Izmir in l'ultimi dui mesi anu datu risultati.
E biciclette cuminciaru à esse purtate in vagoni Izban è Metro da u 1 di ghjennaghju. Hè statu revelatu chì i motivi presentati da Metro è Izban, cum'è "i nostri vagoni ùn sò micca adattati per questu" è "ùn pudemu micca mette in periculu a sicurità di i nostri passageri", ùn anu micca una basa. Perchè a pruibizione hè stata rialzata senza fà nunda d'altru ch'è appiccicà poster è stickers chì determinanu l'ore è e regule durante i quali e biciclette ponu esse guidate. I carri sò i stessi carri, i passageri sò i stessi passageri, è nunda ùn hè accadutu à nimu. In u risultatu, Izmir Metro è Izban anu rializatu sta pruibizione (chì era senza significatu da u principiu), rendendu felici una mansa di ciclisti chì anu travagliatu duramente per fà Izmir una cità di bicicletta.
In ogni casu, lascendu a gioia di i ciclisti unfinished, "A bicicletta ùn pò micca esse trasportata da escalatore è ascensore". dì hè pruibitu. Sicondu i ciclisti, l'autorità anu bisognu urgente di ripensà stu prublema. Perchè, cunziddi chì a prufundità di una bicicletta cù un pesu mediu di 13-14 kg è diverse protrusioni metalliche in certi stazioni hè cunsiderata cum'è 30-35 metri, hè assai periculosa è impussibile sia per u trasportatore sia per l'altri passageri. per scale. Questa pruibizione significa de facto dì à i passageri "ùn vene micca cù a vostra bicicletta". Siccomu l'escalator hè strettu, sta pruibizione pò esse comprensibile, ma ùn hè micca chjaru perchè l'elevatore pruibisce i ciclisti.
Apparentemente, a capacità per i ciclisti di cavalcà Izban è u Metro cun pace di mente hè appiccicata cù altre "pruibizioni" per avà.

Surghjente: http://www.arkitera.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*