Prughjettu Halic Metro Bridge

A data di apertura di Halic Metro Crossing Bridge hè stata determinata
A data di apertura di Halic Metro Crossing Bridge hè stata determinata

U Prughjettu di u Ponte di Metro Golden Horn, chì face parte di a linea di metro Taksim Yenikapı, a custruzzione di a quale hè stata iniziata da a Municipalità Metropolitana di Istanbul in u 1998, hà cuminciatu à esce à a luce. Da ghjennaghju di u 2012, 5 piedi di trasportatore sò stati custruiti è posti cù calculi millimetrici. Una gru hè stata appositamente purtata per l'assemblea di i pilastri di u ponte cù un pesu chì varieghja da 380 à 450 tunnellati fabbricati in Yalova. A grua, chì hà una capacità di trasportu di 800 tunnillati, serà smantellata dopu l'assemblea di u ponte. Cuntinueghjanu i travaglii di assemblea di u ponte è a custruzzione di i viadutti chì culligaranu u ponte à i tunnellati.

L'attraversamentu di u metro Haliç, chì hè una parte impurtante di a linea di metro Taksim-Şişhane-Unkapanı-Şehzadebaşı-Yenikapı, passa in sotterraneo à e gonne di Süleymaniye dopu avè ghjuntu à a superficia in Azapkapı nantu à e gonne di Şişhane, attraversendu u Cornu d'oru cù u ponte. U ponte, chì hè in custruzzione, averà una lunghezza di 460 m sopra u mare. Cù i viadutti Unkapanı è Azapkapı, u ponte ghjunghje à una lunghezza di 936 m.

Cù u ponte, u metro di Istanbul ghjunghjerà à a Stazione di Trasferimentu Yenikapı senza interruzzione. U trasferimentu à e linee di metro di Marmaray è Aksaray-Airport serà pussibule in Yenikapı. U ponte, chì serà utilizatu da 1 milione di passageri à ghjornu, hè previstu per ghjunghje à a fase di prova in uttrovi 2013.

I passageri chì piglianu u metro da Hacıosman ghjunghjeranu à a stazione di trasferimentu Yenikapı senza interruzzione. Quì cù a cunnessione Marmaray, Kadıköy- Kartal, Aksaray-Airport o Bağcılar Olympic Village puderanu ghjunghje à Başakşehir in pocu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*