Un saccu suspettu hà disturbatu i servizii di tram di Beyoğlu

U saccu sospettu lasciatu à a fermata di l'autobus in Beyoğlu hà causatu u panicu. Comu parte di e misure di sicurezza, i servizii di tram Beyoğlu sò stati fermati per un pocu tempu. A robba hè surtita da u saccu, chì hè stata detonata cù u detonatore.
Kabataş I citadini chì anu vistu i sacchetti sottu à u bancu à l'arrêt di l'autobus di fronte à a Fermata di Tram à 10.30 anu signalatu a situazione à a pulizza. Dopu chì e squadre di pulizie chì sò ghjunti à a scena anu pigliatu e misure di sicurezza, a situazione hè stata informata à l'espertu di dispusizione di bombe. Finu à l'arrivu di l'espertu di l'eliminazione di bombe, a polizia di u trafficu hà chjusu a strada à u trafficu è hà allargatu a strada di sicurezza. I servizii di Tram sò stati ancu fermati per un pocu tempu per via di e misure di sicurezza. I citadini ùn sò micca stati purtati à a fermata di u tram.
U saccu suspettatu hè statu detonatu cù un detonatore da un espertu di dispusizione di bombe. Dopu à esaminà, hè statu trovu chì ci era robba in u saccu.

Fonte: Star Newspaper

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*