TÜLOMSAŞ hà pruduttu locomotive per u giant mundiale

A riunione promozionale di u cliente-furnitore di locomotive powerhaul, chì hè stata prodotta cù l'accordu di cooperazione strategica di General Electric è Turchia Locomotive è Motor Industry AŞ TÜLOMSAŞ, hè stata tenuta in Eskişehir.
U direttore generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı, in u so discorsu à a riunione in TÜLOMSAŞ Facilities, hà nutatu chì hè assai impurtante di pruduce e locomotive più avanzate è d'alta tecnulugia di u mondu in TÜLOMSAŞ Facilities cù a cunniscenza, a forza di travagliu esperta, l'opportunità è e capacità di TÜLOMSAŞ.
Esprimendu chì TÜLOMSAŞ pruducerà 20 locomotive per TCDD è 30 locomotive per i clienti di General Electric, Avcı hà dettu:
"A so attività di marketing è di vendita cuntinueghjanu. L'accordu hè assai impurtante perchè u facemu cù General Electric. Cù a fine di u Centru di Test di Sistemi Ferroviari, vulemu fà di Eskişehir un centru di l'industria di i sistemi ferroviari cù u Cluster di Sistemi Ferroviari, università è TÜBİTAK. Prevemu un grande aumentu di locomotive di pruprietariu dopu a promulgazione di a Legge di Liberalizazione Ferroviaria. Travagliemu per assicurà chì i costi di queste locomotive da esse prudutte in TÜLOMSAŞ seranu più vantaghji per i so clienti cà i so cuncurrenti ".
"Questa locomotiva serà aduprata cù a privatizazione di e ferrovie"
U presidente è CEO di General Electric Transportation, Lorenzo Simonelli, hà dichjaratu chì a locomotiva powerhaul hè a prima di parechje locomotive da esse prodotte in Eskişehir cù TÜLOMSAŞ.
Spieghendu chì e caratteristiche tecniche di a locomotiva Powerhaul sò estremamente avanzate è chì guida u settore, Simonelli hà cuntinuatu :
"Una locomotiva di punta in ecunumia di carburante è putenza di decollo. Avemu prisentatu sta locomotiva à i nostri clienti in Germania è pigliamu ordini. Avemu principiatu a pruduzzione oghje è avemu da allevà per l'anni à vene. Serà vendutu in ogni locu da l'Africa di u Nordu à u Mediu Oriente, l'Europa è l'Europa orientale. Svilupperemu ancu u nostru partenariatu cù TÜLOMSAŞ in u dipartimentu di serviziu. Estenderemu questu à altre locomotive. General Electric
U trasportu hà più di 17 mila locomotive chì travaglianu in u mondu. A locomotiva powerhaul chì avemu custruitu in Eskişehir cù TÜLOMSAŞ serà avà aduprata in u mondu sanu. U viaghju chì avemu principiatu quì hè parallelu à u viaghju chì Turchia hà imbarcatu cù a so visione 2023. Cunsiderendu e lege di privatizazione di e ferrovie in Turchia, sta locomotiva serà aduprata quì ".
Dopu à i discorsi, u presidente di a Camera di l'Industria di Eskişehir, Savaş Özaydemir, hà presentatu à Simonelli una tazza di caffè, a placca di u presidente di a Camera di Cummerciu di Eskişehir Harun Karacan, è u presidente di a filiale di Eskişehir, Ayhan Karavil, di l'Unione di i Ferroviari Turchi.
In seguitu, Simonelli, Avcı, General Electric Transportation Europe, Middle East è North Africa General Manager Gökhan Bayhan posatu per una foto davanti à a locomotiva.

Fonte: Tulomsas

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*