U travagliu nantu à a linea di treni d'alta velocità Yozgat è Sivas cuntinueghja senza interruzzione

U deputatu di Yozgat di u Partitu AK Yusuf Başer hà dettu chì i travaglii nantu à e linee di treni d'alta velocità Ankara, Yozgat è Sivas cuntinueghjanu senza interruzzione.
In a so dichjarazione, u diputatu Başer hà dichjaratu chì i travaglii di custruzzione nantu à a linea Yerköy-Sivas, chì custituiscenu a prima tappa di u prughjettu di u trenu d'alta velocità, chì hè stata stallata u 13 di marzu di u 2009 è pensava à andà finu à Ankara-Yozgat. Sivas è e repubbliche turche, cuntinueghjanu rapidamente. Başer hà dichjaratu chì quandu u prughjettu, chì hè statu licitatu per 850 milioni di TL, hè finitu, u viaghju trà Yozgat è Ankara serà ridutta à 50 minuti.
Nutendu chì in u scopu di u prugettu, a fase Yerköy-Sivas hè stata cumpletata in larga misura è a fase Yerköy-Ankara hè in u prucessu di valutazione di l'offerta, Başer hà dettu: "U costu tutale di u prugettu hè di 2 miliardi 486 milioni di TL. . Quandu u prugettu hè finitu, u tempu mediu di viaghju in trenu serà ridutta à 12 ore da 2 ore in trenu convenzionale. U prughjettu Ankara-Sivas YTH hè u primu prughjettu per furmà l'asse orientale di a Rete di Treni Core High Speed ​​​​. Hè previstu di esse integrati cù Ankara-Konya è Ankara Istanbul, Ankara-İzmir è Bursa High Speed ​​​​Train è u prughjettu di trasportu urbanu Başkentray. Cù a fine di u prughjettu di u trenu d'alta velocità in u nostru paese, e lunghe distanze in u trasportu sò diventate più vicinu. disse.

Fonte: Dominazione

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*