A fine di u tunnel di Ayas ùn pudia esse vistu in 69 anni

Tunnel d'Ayas
Tunnel d'Ayas

Indennità per u Tunnel di Ayaş senza fine per impedisce ch'ellu si collasse! U Tunnel d'Ayaş, chì u so prughjettu hà iniziatu 69 anni fà è chì a custruzzione hà iniziatu 37 anni fà, ùn pudia esse finitu malgradu 701 milioni di lire spesi finu à avà. U Ministeru hà da attribuisce circa 3 milioni di lire per impediscenu di colapsà per via di l'acqua.

U Prughjettu di Tunnel d'Ayaş, chì hà iniziatu cù grandi speranze più di mezu seculu fà, ùn pudia esse finitu malgradu 21 guverni è 28 ministri. Avà, mentri i sforzi sò fatti per rivitalizzallu, i fondi sò ancu spesi per priservà.

A custruzzione di u tunnel in u scopu di a "Speed ​​​​Railway", chì hè stata cuncepita in u 576 per riduce u tempu di viaghju da 160 ore à 416 ore accurtendu a ferrovia di 7,5 chilometri di bassa standard trà a capitale è Istanbul da 2,5. chilomitri à 1943 chilomitri, pudia esse principiatu solu in u 1976. U prucessu di custruzzione di u tunnel hà iniziatu quandu u Primu Ministru Süleyman Demirel pusò u primu mortare nantu à a "Bocca Ayaş". En 1977, le vice-premier ministre Necmettin Erbakan posa les fondations de l'entrée d'Erkeksu près d'Ayaş. Quandu Erbakan hà stallatu a fundazione, hè statu dichjaratu chì u tunnel di 10 chilometri è 64 metri di lunghezza seria finitu in 7 anni. Tuttavia, e previsioni ùn sò micca rializate. U tunelu, chì hè statu esaminatu da u tempu à u tempu in l'anni 1980, ùn hè micca finitu à l'iniziu di l'anni 1990, quandu Demirel divintò novu Primu Ministru. Duranti u periodu di coalition MHP-DSP-ANAP, u prughjettu di riabilitazione hè statu purtatu à l'agenda, ma ùn sò micca stati risultati. Intantu, 8 kilomitri di u tunelu restanu, di i quali 2 chilometri sò stati scavati, è 701 milioni di lire sò stati spesi in stu prucessu.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, mentre discuteva u bilanciu 2011 di u so ministeru, hà spressu a situazione di u tunnel cù e seguenti parolle: "Ùn ci scurdemu micca i ghjorni chì i sogni di i treni d'alta velocità di a nostra nazione sò stati intarrati in un tunnel. . Sürat Railway, a fundazione di quale hè stata posta in u 1976, ùn pudia micca esce da u tunnel trà Sincan è Ayaş. "L'ingegneri di novu graduate chì anu assistitu à a ceremonia di inaugurazione di u tunnel di 10 chilometri sò ritirati".

2 milioni 901 mila lire

U Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione attribuisce fondi ogni annu per mantene u tunnel in vita. L'ammontu tutale di fondi attribuiti solu da u 2001 per u scaricamentu di l'acqua liberata da u 2007 hè stata di 2 milioni 901 mila lire. Metin Tahan, Direttore Generale di Investimenti Infrastrutture di u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dettu: "Ci hè acqua seria chì vene da u tunnel. 200-300 mila lire sò spesi ogni annu per mantene u tunnel. "A cumpagnia rispunsevuli di u prugettu facia più travagliu di questu", disse.

"Periculu d'acqua"

Nutendu chì rivitalizzanu u Tunnel d'Ayaş, Tahan hà dichjaratu chì u travagliu cuntinueghja è hà dettu: "Apriremu un tunnel di 2 mila metri per compie u tunnel. Stu prughjettu hè impurtante per u sviluppu di u turismu. Çayırhan hà i dipositi minerali di Trona più ricchi di u mondu. Assicureremu a cumpetizione in u mercatu mundiale assicurendu chì 1 milione di tunnellate di minerali trasportati annu à i porti orientati à l'esportazione sò trasportati in u modu più economicu dopu a fine di stu prughjettu. Facemu studii in cunfurmità cù l'urdinazioni di u nostru Ministru. Continuemu à travaglià per migliurà a linea.

I sforzi di rivitalizazione cuntinueghjanu per u tunnel chì ùn hè micca finitu dapoi 69 anni. Trà i scopi hè l'apertura di altri 2 mila metri di tunnel.

cum'è una cità abbandunata

A zona induve si trova u tunelu pare avà una cità abbandunata. U segnu "Demirel Street" nantu à u guardhouse à l'iniziu di a zona di custruzzione attrae l'attenzione, chì indica chì a strada hè stata chjamata dopu à Süleyman Demirel, chì pusò i fundamenti di u prugettu. Ùn hè micca pussibule di entre in u tunelu, chì hè chjusu, attraversu u fangu è e canne formate da l'acqua. L'attellu circondu è i trasformatori sò inutilizabili. Mentre a maiò parte di i rails chì portanu à u tunnel restanu sotterranei, a stazione di benzina vicina hè avà abbandunata à u so destinu.

Infine vene à a vita

U sindaco di Beypazarı M. Cengiz Özalp hà dichjaratu chì u Ministeru travaglia per rinvià u Prughjettu Ferroviario Sürat, chì include u Tunnel Ayaş. Özalp hà dichjaratu chì u prucessu di valutazione di l'impattu ambientale (EIA) per u prugettu hà iniziatu in u scopu di i studii. Nutendu chì un prughjettu hè statu preparatu per a cunnessione Ankara-Beypazarı di a reta ferroviaria, chì hà un postu assai impurtante in particulare in u trasportu è u turisimu di u distrittu, hà dettu: "Cusì, a ferrovia Beypazarı-Istanbul, chì hè stata trascinata. per anni, diventerà infine una realità. "Ci sarà una stazione in Beypazarı, è di sicuru farà una grande cuntribuzione à u turismu di u distrittu, sia economicamente sia suciale", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*