Peker: TÜDEMSAŞ ùn hè micca un ostaculu per Sivas

Peker: TÜDEMSAŞ ùn hè micca un ostaculu per Sivas
U vicepresidentu di Udem Hak-Sen, Abdullah PEKER, hà dettu chì TÜDEMSAŞ hà intrapresu u compitu più impurtante in u sviluppu di Sivas. In a so dichjarazione scritta, Peker hà dettu: "Una quantità di ONG ligati à TÜDEMSAŞ, una di e pochi istituzioni chì restanu in manu di Sivas, anu fattu dichjarazioni disgraziate chì sò un ostaculu à u sviluppu di a nostra cità. à u cuntrariu, Tüdemsaş, chì furnisce a più grande cuntribuzione à a sopravvivenza ecunomica di Sivas. TÜVASAŞ in Adapazar è TÜLOMSAŞ Sede in Eskişehir operanu in e pruvince induve si trovanu. Ci hè una differenza impurtante. Mentre l'ONG in Adapazarı è Eskişehir sustene queste urganisazioni. per furnisce più impieghi, sfurtunatamenti, sta situazione hè à u cuntrariu, vale à dì un impedimentu, micca sustegnu. L'impiegati di Tüdemsaş è i nostri concittadini di Sivas sanu bè chì TÜDEMSAŞ, chì hè stata riscaldata cum'è temcid pilaf è piazzata davanti à a ghjente di Sivas per anni, deve esse purtata, da quale è per quale scopu.
Un citatinu tedescu chì hà travagliatu in a custruzzione di Tüdemsaş parechji anni fà hà scontru un cuncittadinu di Sivas è dopu hà fattu a seguente dumanda. Sapemu ancu ch'ellu ùn si stendeva micca finu à u fiumu, ùn hè statu sviluppatu, u persunale permanente di i funziunarii hè statu ridutta.A nostra urganizazione, chì una volta impiegava circa cinquemila travagliadori è circa cinquecentu funziunarii, oghji impiega 920 travagliadori è 313 civili. servitori.
Avemu oppostu quandu avete custruitu Fabbriche, avemu dettu chì ùn funziona micca quandu avete allargatu i spazii di u travagliu. Se Tüdemsaş finisce, finisce in Sivas. Un ufficiale hà dettu chì a pupulazione di Sivas ùn serà mancu 350 mila dopu à cinquant'anni, sì, questu hè assai veru. Cù questa mente, Sivas serà una pruvincia chì dà l'immigrazione ancu dopu un centu anni.
Ciò chì TÜDEMSAŞ FATTU IN 2012
In u 2012, a nostra urganizazione hà pruduttu 480 vagoni di varii tipi è 2505 unità in ritornu, è furnia una media di 145 milioni di TL input à l'ecunumia di u paese di Sivas. hè ciò chì chjamanu successu
IN US, TÜDEMSAŞ DEVI CAMBIARE, NON A TESTA TESTA.
Ancu a compensazione di a prumessa di spustà serà u più grande dannu fattu à Sivas. I nostri cunsiglii à quelli chì passanu a so mente nantu à l'alloghju è a terra di Tüdemsaş è cumu pudemu manghjà quì; Sostenemu Tüdemsaş è movemu à un puntu assai più altu, movemu u numeru di impieghi è travagliadori à a pusizione ch'elli eranu trent'anni fà, cusì fate un favore à u populu di Sivas è Turchia.
In u risultatu, Tüdemsaş ùn impedisce nunda.

Surghjente: http://www.haberci58.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*