A stazione di Sirkeci ùn pò esse chjusa Riclamà a so storia

linea suburbana di circu
linea suburbana di circu

A stazione di Sirkeci ùn pò esse chjusa.Riclamà a so Storia: Stazione di Sirkeci, in mezu à Istanbul. Sirkeci Train Station hè un munumentu chì adorna a penisula storica è attrae a ghjente dapoi seculi.

Treni, rails, piattaforme, orologi, fischi, porte aperte, passi, attese, corridori di treni, addiu è a vista seculare di a stazione di Sirkeci. Vite scorri è paesi, cità, quartieri si cunnetta à a stazione di Sirkeci. Da marzu hè straziante. per pensà chì questu ùn succede micca da avà.
I membri di a piattaforma Haydarpaşa è Solidarity anu reagitu à u fattu chì dopu à a chjusa di a Stazione di Haydarpaşa, a Stazione di Sirkeci seria chjusa in marzu.

Un gruppu di circa 25 membri di a piattaforma Haydarpaşa è Solidarity hà protestatu chì a Stazione di Sirkeci seria chjusa in marzu dopu a chjusa di a Stazione di Haydarpaşa. U gruppu si riunì davanti à a Stazione Ferroviaria di Sirkeci cù striscioni è cartelli in manu è cantava slogans cum'è "A stazione di Sirkeci ùn pò esse chjusa" è "A stazione di Sirkeci Gardır resterà".

In seguitu, facendu una dichjarazione in nome di u gruppu, Hasan Bektaş hà dettu: "E stazioni cintrali, storiche è monumentali di Istanbul, stazioni Haydarpaşa è Sirkeci, ùn eranu più necessarii quandu u prughjettu di Marmaray hè statu finitu, è i prughjetti di trasfurmazioni generatori di redditu per u capitale internaziunale sò stati. mette in pratica. Marmaray hè andatu oltre un prughjettu di trasportu è hè diventatu un prughjettu di affittu. Dopu à a chjusura di Haydarpaşa cù u pretestu di u trenu d'alta velocità è u prughjettu di Marmaray, a cunnessione ferroviaria à l'Anatolia hè stata tagliata. Avà, a listessa situazione hè stata fatta in Sirkeci, sta volta pruvendu à taglià a cunnessione ferroviaria cù l'Europa ", disse.

Dichjarà chì u prughjettu di Marmaray deve esse custruitu senza toccu e stazioni Haydarpaşa è Sirkeci, Bektaş hà dettu: "Mentre i travaglii di rinnuvamentu di a strada, e strade esistenti anu ancu esse prutette. Avemu prisentatu assai esempi di questu à l'autorità pertinenti. Tuttavia, persistanu à fà stu sbagliu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*