Ùn vi dispiace micca per i soldi per a traversata di u Golfu di YHT!

Ùn vi dispiace micca per i soldi per a traversata di u Golfu di YHT!
U fattu chì una persona hè sensibile à l'ambienti in quale vive, i prublemi suciali è urbani è faci un sonu ùn prova micca chì si cumporta cusì perchè aspira à certi duveri. Inoltre, ùn ci hè micca male à esse un candidatu à pusizioni cum'è merre, soprattuttu s'è e persone chì sò assai sensibili à i prublemi offrenu suluzioni in modu prudente mentre criticanu i sbagli. Dopu tuttu, ancu s'ellu hè un candidatu, ùn hè micca u putere di elettu o micca esse in manu di a demucrazia in ogni modu ?
L'esempiu più evidente chì pò esse datu in Bursa in questu sensu hè Necati Şahin, Capu di Branch Bursa di a Càmera di Ingegneri Civili ...
Şahin, in a so qualità di presidente di a camera prufessiunale accademica, informa i risultati di l'esami chì hà fattu cù i membri di u cunsigliu di a camera è i so culleghi in e cumissioni pertinenti, è li annuncia à u publicu per mezu di a stampa.
Criticava ciò chì hà vistu sbagliatu nantu à a sicurità di u terrimotu, a strada di l'autostrada è i prughjetti di trasportu urbanu in Bursa, in particulare i piani di zoning, è spiegò ciò chì duverebbe succede in un stile assai calmu è guidante.
Şahin era di novu davanti à i media Bursa u ghjornu passatu. Inseme cù a Cummissione di Trasportu furmata in l'IMO Bursa Branch, anu esaminatu u prughjettu di u trenu d'alta velocità (YHT), u fundamentu di u quale hè statu stabilitu recentemente da i trè ministri di a stazione principale di Bursa. Hà risultati assai impurtanti.
U puntu chì Necati Şahin enfatiza hè questu:
"Mentre u ponte chì furnisce a traversata di u Golfu di l'autostrada Istanbul-Izmir hè in costruzione, u trenu d'alta velocità deve ancu esse cunsideratu!"
Un avvirtimentu assai logicu.. In e parolle di Şahin, a traversata di u Golfu hè l'uppurtunità imperdibile di u seculu.Se u trenu d'alta velocità hè passatu sopra u ponte per esse custruitu in a Baia di Izmir, u viaghju trà Bursa è Istanbul serà ridutta à 30. minuti!
Wow!
Quandu avemu cuminciatu à andà in Istanbul in 5-6 ore per strada, è dopu in 2-3 ore da i battelli Topçular-Eskihisar, dopu chì u Portu di Ferry Fast Güzelyalı hè statu custruitu, in 75-80 minuti per mare, ùn avemu micca fattu. tocca à ghjucà à una campana !
Fighjate à a tecnulugia? Bursa-Istanbul 30 minuti in trenu d'alta velocità!
Incredibbili!
Di sicuru, u ritornu di i treni d'alta velocità hè abbastanza altu, cum'è e distanze di trasportu trà e cità s'accorcenu, u rinascimentu di a vita ecunomica è l'accelerazione di u sviluppu sò inevitabbili.
Necati Şahin dice:
"U costu di i treni d'alta velocità è di i sistemi ferroviari in u Golfu hè insignificante cumparatu cù u benefiziu publicu previstu".
Dunque vale a pena i soldi spesi.

Fonte: ihsanboluk.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*