A piattaforma di i travagliadori di a ferrovia piglia un tempu di inattività di 1 ghjornu

A piattaforma di i travagliadori di a ferrovia piglia un tempu di inattività di 1 ghjornu
Yavuz Demirkol, presidente di l'Unioni di i Travaglii di i Trasporti Uniti (BTS), hà dettu ch'elli feranu un arrestu di u travagliu di un ghjornu per ritirà u Progettu di Legge nantu à a Liberalizazione di i Trasporti Ferroviari Turchi.

Semu à a vigilia di una regulazione legale chì determinà u destinu è u futuru di e nostre Ferrovie di 156 anni. Sapemu chì i cambiamenti da fà cù u prugettu di lege sò in realtà privatizazione.
Per quessa, avemu riunitu cum'è rappresentanti di l'Unione, l'Associu è a Fundazioni urganizati in u TCDD.
U prugettu di lege nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu in Turchia hè statu sottumessu à a Granda Assemblea Naziunale di Turchia u 06.03.2013 è hà passatu a Cummissione di Recustruzzione, Opere Publice, Trasportu è Turismu u 13.03.2013.
Quandu esaminemu u prugettu di legge cum'è hè statu passatu da a cumissioni, noi i travagliadori di i ferrovii simu preoccupati di ciò chì si vulia fà.
Questu hè;
In cunfurmità cù e pulitiche neo-liberali previste da a Capitale Globale, hè previstu di abulisce u monopoliu statale in e ferrovie.
U prucessu di privatizazione iniziatu in quantu à a gestione di u portu è i servizii suburbani, chì sò in l'integrità di u serviziu di TCDD, guadagnà impulsu cù u regulamentu.
Cunsiderendu chì u 2012% di a tarifa di trasportu di merchenzie di TCDD era di 4,5% da a fine di u 35, oghje hè realizatu da vagoni privati, hè ovvi chì TCDD hè digià assediatu.
Mentendu l'abulizioni di u monopoliu statale in u trasportu ferroviariu cù l'accordu per esse fattu, ci hè un periculu chì i novi monopoli si formanu passendu stu campu sottu u cumandamentu di u capitale domesticu o internaziunale in u prucessu. Questu pruvucarà à tempu un colpu à a nostra ecunumia naziunale è a punizione di u nostru populu chì benefiziu di u serviziu di ferrovia fendu usu di stu serviziu à un costu più caru.
Hè previstu chì u settore privatu ghjucà un rolu di operatore di infrastruttura è di trenu, chì hè raramente vistu in u mondu. (L'Inghilterra prova di monopolizà l'infrastruttura di novu per sguassà l'applicazione simile chì hà iniziatu anni fà.)
Dopu à a creazione di 140 SEE, a privatizazione di l'istituzioni statali naziunali, strategiche è prufonde, cum'è e Ferrovie è u PTT, hè duvuta à a vulintà di a capitale di creà u travagliu à pocu pressu in u settore publicu.
Queste pratiche sparteranu i travagliadori in classi è facenu più sparghje u sistema di subcontrattazione, chì chjamemu « schiavitù cuntempuranea ».
L'incentivi purtati per a ritirata di u persunale specializatu cù stu prugettu, in una certa misura, liquidate una parte significativa di i ferroviari sperimentati è specializati.
L'espressioni "Face è Opera" in u prugettu sò ancu espressioni chì revelanu intenzioni ammucciate. Impaghja a strada per tutti i travaglii, fora di i servizii di trafficu ferroviariu, da esse realizatu cù u metudu di procurement di serviziu in u prucessu.
U fattu chì diversi operatori operanu nantu à l'infrastruttura TCDD, u 91% di quale hè una sola linea, portarà u caosu, è questu portarà à un aumentu di l'accidenti di treni, postu chì portarà à debule in a sicurezza di u trafficu.
U prugettu di lege prevede un sistema di travagliu flexible, micca regulatu è inseguru.
Mentre u rapportu di copertura di l'ingudu è di e spese di TCDD, chì una volta serviva cù circa 80 mila travagliadori è funzionari civili, era à u livellu di 52%, oghje u risultatu ottenutu cù un totale di 4 mila impiegati, cumprese 32 mila subappaltatori impiegati in e ferrovie. , pò copre u 26% di i ingressu-spese. Stu risultatu ùn hè micca causatu da l'impiegati.
Stu prugettu cambia u statutu di l'Intraprisa Economica Statale (KİK) di TCDD à l'Intrapresa Economica Statale (IDT). Prevede a strutturazione secondu e cundizioni cummerciale. L'impiegati di TCDD anu da sperimentà ancu u destinu di quelli chì travaglianu in istituzioni chì prima eranu KIK è più tardi cunvertiti in IDT.
Disposà di e fortezze ecunomiche, chì sò u mutore di a nostra ecunumia è facenu un cuntributu seriu à u trasportu di u paese, sò pratiche chì risicate micca solu noi, ma ancu u futuru di u nostru paese.
Allora, cum'è impiegati di a ferrovia, hè u mumentu propiu per prutege a nostra istituzione, u nostru travagliu è u nostru pane.
Noi i ferroviari sapemu assai bè ciò chì sò e pratiche di persunalizazione. Ùn pudemu micca è ùn duvemu micca stà in silenziu fighjendu e parolle di i unionisti d'acqua dolce è esse ingannati da e parolle chì mancanu di previsione è mancanza di verità.
Cù a promulgazione di a lege, i treni di passageri nantu à parechje linee seranu disattivati ​​perchè ùn sò micca prufitti.
Per quessa, u 25 di marzu di u 2013, scontru cù i rapprisentanti di l'urganisazione chì anu creatu a Plataforma di Impiegati Ferroviari;
1- Marching à Ankara da 31 filiali u 1 di marzu è 2-3-6 d'aprile,
2- Reunione davanti à a Direzzione Generale di TCDD u 3 d'aprile di u 2013 è marchja versu a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è fà un comunicatu di stampa di massa.
3- U 16 d'aprile di u 2013, hè statu decisu di lascià u travagliu per un ghjornu, aduprendu a nostra forza da u serviziu.
Invitemu tutti i ferrovieri è u nostru populu à sustene è sulidarità in a lotta chì avemu principiatu cum'è i sindicati, l'associi è i fundazioni chì custituiscenu a Piattaforma di i Ferroviari per a retirazzione di u Progettu di Legge, chì ùn hè ancu statu discututu in l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia.
PIATTAFORMA DI IMPIEGATI FERROVIARI

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*