Izmir Metro hè diventatu u sughjettu di a tesi

Izmir Metro hè diventatu u sughjettu di a tesi
İzmir Metro era u sughjettu di a tesi di u Dipartimentu di Ingegneria Industriale di l'Università Yaşar (YÜ) di u studiente graduatu Güler Öztürk. İzmir Metro A.Ş. trovu utile è istruttivu da i funzionari. Öztürk hà esaminatu u trafficu di passageri di 605 mesi di a linea di metro cù u sustegnu chì hà ricevutu da a cumpagnia. Hè ghjuntu à ogni stazione in tempi diffirenti durante u ghjornu per a so tesi.
İzmir Metro era u sughjettu di a tesi di u Dipartimentu di Ingegneria Industriale di l'Università Yaşar (YÜ) di u studiente graduatu Güler Öztürk. İzmir Metro A.Ş. trovu utile è istruttivu da i funzionari. Öztürk hà esaminatu u trafficu di passageri di 605 mesi di a linea di metro cù u sustegnu chì hà ricevutu da a cumpagnia. Per a so tesi, hà sviluppatu un mudellu di simulazione assai realistu nantu à l'urdinatore, tenendu in contu u nùmeru di passageri chì arrivanu à ogni stazione à i tempi diffirenti di u ghjornu, a capacità di u trenu, i tempi di viaghju è a durata. Analizendu diverse opzioni in dettaglio, Öztürk hà sviluppatu diversi piani d'azzione chì risparmiaranu 15 mila lire annu.
Metro Inc. Güler Öztürk, chì hà datu infurmazioni nantu à u so travagliu, chì hè ancu una parte di un prughjettu TÜBİTAK realizatu da TUBITAK, hà dettu: "Per u studiu di tesi, un analisi cumpletu hè statu fattu travagliendu una grande quantità di dati cù u trafficu di passageri. Un mudellu di simulazione assai realistu hè statu sviluppatu. Per questu, aghju analizatu i dati di 15 milioni di passageri chì utilizanu u Metro Izmir per 50 mesi. Aghju identificatu l'ore è e stazioni più freti. Aghju focu annantu à u numeru di vagoni utilizati per sviluppà suggerimenti chì risparmianu soldi. Ogni trenu di metro viaghja cù quattru vagoni, ma questu pò esse troppu durante l'ore di usu pocu. In una certa manera, aghju calculatu u nùmeru di vagoni chì deve esse secondu a dumanda. Cusì, aghju previstu di salvà 605 mila lire per annu riducendu u cunsumu d'energia ". disse.
YÜ Dipartimentu di Ingegneria Industriale Lettore Assist. Assoc. Dr. Justice Öner hà dettu ancu chì u so travagliu di tesi hè un bon esempiu di cooperazione università-industria. Öner hà dettu: "L'infurmazioni trasmesse in u scopu di a tesi, Metro A.Ş. trovu utile è istruttivu da i funzionari. Inoltre, a furmazione hè stata data à u persunale per via di seminarii nantu à a metodulugia di simulazione ". disse.

Surghjente: http://www.pirsushaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*