Andà à Istanbul Ankara cù YHT in trè ore (Galleria Foto)

Andate à Ankara cù YHT da Istanbul à Ankara in trè ore
Ci hè un travagliu febbrile nantu à a linea YHT Istanbul-Ankara di 523 chilometri. I monti sò traforati, i tunnelli sò aperti, viaducti infiniti sò custruiti. L'ingegneri turchi è cinesi, travagliendu 24 ore à ghjornu, rializeghjanu l'impossibilità di compie stu prughjettu gigante per u 90 anniversariu di a Republica...
Ponti chì taglianu a strada Istanbul-Antalya, viaducti longu chì seguitanu a strada, tunnel... In prima, ùn avete micca capitu a dimensione di u prugettu. Ma un prughjettu di custruzzione giganti cù una lunghezza di 523 km cuntinueghja à tutta a velocità. Stu prughjettu, induve e muntagne sò traforate, i fiumi sò attraversati, e strade scontranu nantu à viaducti, hè a custruzzione di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) chì unisce Istanbul à a capitale Ankara. Dopu à l'accidentu di trenu acceleratu chì hà risultatu in a morte di 2004 persone in Sakarya Pamukova in u 41, TCDD hà acceleratu un prughjettu di Trenu d'Alta Velocità cù una infrastruttura è una superstruttura di classe mundiale. A linea YHT Istanbul-Ankara hè di 523 chilometri in totale. 2 mila 63 persone travaglianu 24 ore in trè turni. I travaglii infrastrutturali di a fase Eskişehir-Istanbul, chì sò custituiti da duie sezioni, 'İnönü-Vezirhan' è 'Vezirhan-Köseköy', sò stati completati à un ritmu di 75 per centu in a sezione İnönü-Vezirhan è 80 per centu in u Vezirhan- Sezione Köseköy. A nova strada trà Istanbul è Ankara hè custruita cum'è una linea doppia, andata e ritorno. U gruppu di joint venture Chinese CRCC-CMC-Cengiz İnşaat-İbrahim Çeçen face u prughjettu gigante. In u prugettu, 75 ingegneri chinesi facenu u travagliu di ferrovia è superstruttura. Treni chinesi 250 km. 2 mm da a situazione attuale, chì accelerà i rails sensitivi. Hè pusatu trà Eskişehir è Istanbul cù una parte di colapsu. Face e misurazioni tecniche. L'ingegneri è i travagliadori turchi, invece, facenu miraculi cù 32 tunnel in 32 mesi.
I CINESI CARICAnu I RAILS DI PRECISIONE
A superstruttura di a linea hè fatta da CRCC, a cumpagnia di custruzzione ferroviaria cinese cù 10 milioni di impiegati. Liu Zhiyi, Zhang Tianyi è Guo Lei, chì anu travagliatu in Turchia per 4 anni, stabiliscenu u sistema di ferrovia cù solu 2 mm margin d'errore.
32 TUNNELLI APERTI IN 32 MESI
Ci sò 20 viadutti (35 incompleti) cù una lunghezza tutale di 4 km nantu à a strada. A lunghezza tutale di 38 tunnel trà Ankara è Istanbul hè di 59 chilometri. U più longu di sti tunnel, dui di i quali sò sempre in custruzzione, hè di 7 500 metri.
L'AUTOSTRADA DI LAVORO IN TUNNELS NON RICERCA
Una sezione di 23 chilometri in Sapanca, cunnisciuta cum'è "Doğançay Ripaj", accurtarà tutta a linea di 10 minuti. Hè stata licitata u 18.5 di ferraghju per a custruzzione di 9 tunnel è 10 viadutti per un totale di 21 km. Serà furnitu in 21 mesi dopu à u principiu di a custruzzione.
35 VIADUCT 250 KM. A VELOCITÀ SERÀ ARRIVATA
U più longu in u prugettu hè 2 km. Ci sò 35 viadutti. Standard giapponese
Un altu livellu di sicurità hè furnitu in tunnelli è viaducti cù sistemi isolanti.
GEAR E STAZIONI MODERNE
Trains travaglià cù un sistema chì riceve tutti i signali, dati di u malu tempu, cumpresi l'autopilot chjamatu "Livellu 2". À u centru di cummandu in Ankara, ogni passu di u trenu hè monitoratu da càmera. Ankara intervene immediatamente in ogni situazione negativa. Stazioni è stazioni di treni muderni sò custruiti in Bozüyük-Bilecik-Sapanca-Pendik-Gebze.
GUIDE TREIN OGNI MATINA
I travaglii è a manutenzione di a strada seranu realizati trà 01.00 è 05.00 ogni notte. À 05 di a matina, un trenu di guida senza passageru mutualmente partirà per a sicurità è cuntrollà a linea. 1.2 km longu à a linea à una altezza di 1000 metri. una rete di filu serà stallata. Ùn ci sarà micca u sonu in i passaghji di a cità, postu chì travaglia cù l'electricità, ùn pruvucarà micca a contaminazione di u sonu.
CONSUME 1 LIRA PER MIGLIA
L'energia di tutta a linea da quattru substazioni serà alimentata da a rete elettrica interconnessa di Turchia è tirarà 154 mila kilovolt d'energia. L'electricità, chì hè ridutta à 25 mila volti in trasformatori, serà datu à e linee aeree trà Ankara è Istanbul.
Cunsumendu energia pulita, YHT cunsuma 1 lira d'electricità per chilometru. L'electricità di 523 lire serà spesa ogni volta trà Istanbul è Ankara.
E strade sò custruite
Prima, una strada di cimentu armatu hè custruitu, cum'è a custruzzione di l'autostrada. U trenu ùn viaghja micca in terra cum'è in u vechju sistema. In cima di sta strada, petre dure chjamate "ballast" sò posti chì sustenenu a ferrovia.
60 chilò per metru
I traversi di cimentu sò posti nantu à i ballast in fila trasversali. 60 cm longu a linea. 1 milione 750 mila dormitori è 2 milioni 700 mila metri cubi di ballast è rails per alta velocità di 60 chilò per metru sò stati posti à intervalli.
Bigliettu 70 lire
U prezzu mediu di u bigliettu trà Istanbul è Ankara serà trà 70-80 lire. I voli seranu fatti reciprocamente periodicamente. A strada duverà 3 ore. (Ankara-Eskişehir 35 lire)
32 treni
Quandu u prugettu hè finitu, 32 novi treni YHT ghjunghjeranu. Carica
è altri treni di passageri utilizanu a vechja linea chì hè stata mantinuta.
8 mila passageri
20 mila i ghjorni di a settimana è 6 mila passageri in u weekend viaghjeranu cù 8 voli reciproci per ghjornu. 419 persone seranu trasportate ogni volta.

Surghjente: Pazarvatan.gazetevatan.com

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*