Pamukkale Tourism aspira à a Gestione Ferroviaria

Pamukkale Tourism aspira à a Gestione Ferroviaria
U direttore generale di Pamukkale Turizm, Mustafa Özdalgıç, hà dichjaratu chì Pamukkale Turizm pò aduprà a so più di mezzo seculu di sperienza di serviziu in a gestione di l'autobus per a ferrovia.
U direttore generale di Pamukkale Turizm, Mustafa Özdalgıç, hà dichjaratu ch'elli volenu dimustrà a so sperienza di mezu seculu in u trasportu autostradale, è hà dettu: "Semu cunfidenti in noi stessi perchè a nostra marca hè assai forte in termini di operazione è infrastruttura".
Unu di i prublemi impurtanti chì afectanu l'agenda in u trasportu per un tempu hè i sforzi di u Ministeru di i Trasporti per sguassà u monopoliu publicu nantu à e ferrovie. Mentre u Ministeru presentava u prugettu à u Parlamentu per caccià u monopoliu statale in u trasportu di passageri è di merchenzie, diverse cumpagnie di diversi settori ligati à a privatizazione cuminciaru à annunzià chì aspiranu à qualchi rotte.
Mentre chì l'opinioni di e cumpagnie aeree è di l'imprese logistiche in quantu à a privatizazione emergenu, Pamukkale Turizm, una di e marche principali di u settore di u trasportu stradale, chì hè stata più affettata da u trenu d'alta veloce, rumpiu u silenziu è annuncia chì aspiranu à a privatizazione di furmà.
U direttore generale di Pamukkale Turizm, Mustafa Özdalgıç, hà dichjaratu chì Pamukkale Turizm pò aduprà a so più di mezzo seculu di sperienza di serviziu in a gestione di l'autobus per a ferrovia. Özdalgıç hà dettu: "Cumu i modi di trasportu alternativu sviluppati in u nostru paese è a parte di i viaghji stradali diminuite, pinsamenti negativi è pessimismu cuminciaru à emerge in u nostru settore per rotte di trasportu alternative. Noi, cum'è Pamukkale Turizm, avemu sempre statu aperti à u cambiamentu è l'innuvazioni. Avemu vistu diverse opportunità in u futuru per modi di trasportu alternativu, chì a nostra industria ùn aspetta micca. Avemu fattu ricerche nantu à u trasportu integratu di passageri è travagliendu in prughjetti ".
Spieghendu chì seguitanu da vicinu l'iniziativa di u Ministeru di apre e ferrovie à a privatizazione, Özdalgıç hà dettu: "A privatizazione di e ferrovie pò esse u primu passu concretu versu a realizazione di i nostri piani strategichi. Comu hè cunnisciutu, Pamukkale Tourism hè una marca grande è sperimentata cù una storia in u trasportu di passageri per strada. Pudemu trasfiriri a nostra mità seculu di sperienza in l'autostrade è a nostra incondizionata comprensione di u serviziu di satisfaczione di u cliente orientata à e ferrovie, è offre à i nostri citadini. Semu cunfidenti in noi stessi perchè a nostra marca hè assai forte in termini di operazione è infrastruttura ".
Esprimendu chì Pamukkale Turizm hè intrutu in u settore di u trasportu in u 1962, Özdalgıç hà dettu: "Ancu se facemu stu investimentu solu, accogliemu ancu l'offerte di cunsorziu. E nostre discussioni nantu à sta questione cuntinueghjanu è sparteremu i sviluppi cù u publicu in i ghjorni à vene.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*