A signalazione di mantenimentu è l'elettrificazione di e ferrovie seranu lasciate in manu di u Statu

A signalazione di mantenimentu è l'elettrificazione di e ferrovie seranu lasciate in manu di u Statu
Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, à l'Expo Center d'Istanbul, "Eurasia Rail-3. Dopu à a ceremonia d'apertura di a Fiera di l'Infrastruttura è a Logistica di Sistemi di Ferrovia Ligera, hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa.
Yıldırım, annantu à a quistione di l'apertura di u trasportu ferroviariu à u settore privatu, hà dettu: "E Ferrovie Statali sò avà aperte à l'usu di cumpagnie private. Finu à avà, e ferrovie eranu aduprate solu da e Ferrovie Statali per u trasportu di passageri è di merchenzie. Cum'è in l'aeroporti è l'autostrade, tutti puderanu aduprà l'infrastruttura. E ferrovie cuntinueghjanu à operare ", disse.
Dichjarà chì, in più di e Ferrovie Statali, quelli chì volenu trasportà merci è passageri nantu à certe rotte ponu operare in u quadru di i permessi dati da a Direzzione Generale di u Regolamentu Ferroviario, Yıldırım hà dettu: "Per esempiu, traspurtaranu da Kayseri à Samsun, o una minera o una miniera da Sivas à Samsun, purterà altri prudutti, stu trasportu hè attualmente realizatu da i Ferrovii di u Statu. Nimu altru pò. Cumu hè nantu à l'autostrade - Facemu a strada, tutti trasportanu. Serà u listessu quì. Paghendu a tarifa necessaria, procuranu u so trenu, vagone, locomotiva è eseguisce u so trasportu. Hè u listessu cù a compagnia aerea. Custruemu l'aeroportu, ma tutti ponu aduprà in un certu ordine. Questu hè chjamatu liberalizazione ", disse.
A MANUTENZIONE, A SIGNALIZZAZIONE È L'ELECTRIFICAZIONE SERÀ IN MANU DI U GUVERNU
Yıldırım hà dettu chì ci era una dumanda nantu à u sughjettu, ma e dumande ùn anu pussutu esse rispostu finu à avà perchè ùn ci hè micca opportunità legale in questu sensu, "I ferrovie sò divisi in duie parti. Unu di elli ferma cum'è a Ferrovia Statale cum'è a cunniscimu, cum'è operatore di infrastruttura. L'altru hè l'operatore di superstruttura normale. In altri palori, si trasforma in una sucietà chì hà da trasportà passageri è merci. U puntu impurtante hè: U mantenimentu, a signalazione è l'elettrificazione di e ferrovie fermanu in manu di u statu in e ferrovie ".
Yıldırım hà dichjaratu chì a listessa cosa succederà in e ferrovie cum'è in e compagnie aeree, "Chì era l'aviazione in u 2003 in Turchia - ci era 8,5 milioni di trasporti. Ci era 300 mila tunnellate di carica. Oghje avemu andatu à 2,5 milioni di tunnellate di carica. I voli à 65 aeroporti sò diventati pussibuli cù 50 milioni di persone in u paese. Mentre chì l'aviazione in u mondu stagnava o ancu retrocede, Turchia era in un statu di cunfusione. I prezzi di e Ferrovie Statali diventeranu tramindui ragionevuli è e ferrovie seranu aduprate in modu più efficace ", disse.
"E cumpagnie turche puderanu acquistà partenarii stranieri?" Yildirim hà dettu: "Tutti deve esse una sucietà lucale, vale à dì, una cumpagnia turca stabilita secondu e lege di a Republica di Turchia per pudè trasportà in Turchia. Ùn importa micca s'ellu vene da l'esteru, pò esse un cumpagnu, ma a cumpagnia deve esse turca. Hè separatu in passaghji di transitu. Ci hè un modu diversu di trasportu chì entra è passa per u nostru paese.
"ÙN CREemu UN SIGNU D'INTERMANU IN I PROGETTI MAJURI PER DISCORSI AFAQUE"
In risposta à a quistione "Quandu cumincianu a rinuvazione di u ponte di u Bosforu", Yıldırım hà dettu: "Semu per finisce u nostru travagliu annantu à questu tema. Informaremu in modu cumpletu u publicu in anticipu di u calendariu è cumu serà fattu ".
In risposta à l'allegazioni chì certi arburi sò stati tagliati durante a custruzzione di u 3u ponte, Yıldırım hà dettu: "Ùn creamu micca un puntu d'interrogazione in grandi prughjetti cù discorsi aphaki. U 3u ponte è l'Autostrada di Marmara di u Nordu sò d'impurtanza vitale per a Turchia è Istanbul. Ogni precaution hè stata presa per prutege l'ambiente in u prugettu è a massima attenzione hè stata pagata à questu in a pratica. Ùn ci hè micca una cosa cum'è "nessuna strada pò esse custruitu in a furesta". Per salvà u boscu, taglià un certu nùmeru d'arburi hè u modu più lògicu. Inoltre, più è più di l'arburi per esse tagliati seranu piantati. "Ùn ci hè bisognu di preoccupassi di sta materia, ogni precauzione serà presa", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*