Riclamà TÜVASAŞ

Riclamà TÜVASAŞ
U presidente di a filiera di l'Unione di Trasporti Turchi, Ömür Kalkan, hà dettu: "Ùn lasciate micca chì TÜVASAŞ sparisca cum'è Zirai Donatım. "Avete cura di TÜVASAŞ", disse.
Trenu veloce
Attraversu l'attenzione à u sistema di ferrovia ligera, u presidente di a succursale di l'Unione di Trasporti Turchi, Ömür Kalkan, hà dettu: "Se l'imprese chì compranu u trasportu di passageri o di merci compranu i so vagoni da i paesi induve a ricumpensa per u travagliu hè bassa, ùn puderemu più vende carri in u nostru paese. Mentre u Direttore Generale di TCDD hà dettu in u comunicatu di stampa nantu à a visione 2023 di e Ferrovie chì 180 Sets di Treni d'Alta Velocità, 300 EMU è DMU è 8000 vagoni di merci seranu furniti, ùn hà mancu menzionatu i nomi di e filiali. "L'offerta sò tenute per i treni d'alta velocità", disse.
Saria u centru
Attraversu l'attenzione à a cerimonia di rivoluzione EUROTEM in u so discorsu, Kalkan hà dettu: "Pensu chì Sakarya seria u centru di i treni d'alta velocità? Ùn ci era micca affissi appesi à i muri ? Lanciatu cum'è una nova apertura di travagliu, Eurotem impiega 70 persone, 100 di e quali sò salari minimi. Vulemu chì i pulitici è i sindicati pro-sindicali dirigenu e municipalità chì passanu à u sistema ferroviariu à TÜVASAŞ invece di ingannà u publicu cù tali discorsi. Chjamemu à quelli chì cuntrolanu i guverni lucali. Sakarya hè fisicamente adattatu per u trasportu ferroviariu. Sta transizione deve esse fatta in u trasportu publicu u più prestu pussibule. Cù u so mezu seculu di cunniscenza è sperienza, TÜVASAŞ hè capace di fabricà ogni tipu di veiculi ferroviari chì saranu necessarii in questa direzzione. Chjamu à u populu di Sakarya. Ùn lasciate micca sparisce TÜVASAŞ cum'è Zirai Donatım. "Avete cura di TÜVASAŞ", disse.

Surghjente: sakyayenigun.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*