Binali Yıldırım hà spiegatu l'obiettivi ferroviari à l'apertura di a Fiera Ferroviaria Eurasia

Binali Yildirim
Binali Yildirim

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım è u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman anu assistitu à l'apertura di a Ferrovia Eurasia - Ferrovia, Sistemi di Ferrovia Ligeru, Infrastruttura è Logistica tenuta à a 3a Fiera di Istanbul in Yeşilköy.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım è u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman anu assistitu à l'apertura di a Ferrovia Eurasia - Ferrovia, Sistemi di Ferrovia Ligeru, Infrastruttura è Logistica tenuta à a 3a Fiera di Istanbul in Yeşilköy.

Facendu un discorsu quì, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà citatu a Spagna cum'è un esempiu in u trasportu ferroviariu. Yıldırım hà dettu: "Spagna hà fattu una grande visione è sfondate in u trenu d'alta velocità in l'ultimi 20 anni è hè diventatu u trenu d'alta velocità più cumuni in u mondu dopu a Cina. Spagna hè u paese cù a 5a più grande rete ferroviaria in Europa. U scopu stabilitu da a Spagna era questu. Qualunque sia a direzzione di un citadinu, si scontrarà una stazione di treni à alta velocità dopu à 75 chilometri. Hanu stabilitu stu scopu. Avemu amparatu da u stimatu sottusegretariu chì sta visione hè stata largamente realizata oghje. "Vi felicitamu", disse.

U Ministru Yıldırım hà dettu: "Dopu à u so postu, avemu purtatu à l'agenda di u nostru paese e nostre ferrovie, chì sò state dimenticate è abbandunate à u so destinu in Turchia, cù una storia di più di 150 anni. Avemu fattu a nostra prima pulitica di priorità. Tantu cusì chì l'indennità d'investimentu attribuita à e ferrovie in u Ministeru di i Trasporti era solu 250 milioni di lire turche. Ùn pudete micca custruisce una ferrovia o riparà cù 250 milioni, ma pudete salvà u ghjornu è fighjulà chì l'assi esistenti si scioglie davanti à i vostri ochji. Questu era u casu finu à u 2002. Mentre chì e ferrovie eranu un settore per quale l'inni eranu cantati, u so nome hè diventatu indimentable. Per disgrazia, a grande mubilisazione chì principia nantu à e ferrovie cù a Republica hè stata sminticata sin’à l’anni 2000. Era l'uppurtunità di u guvernu di u Partitu AK di portà di novu e ferrovie à l'agenda di Turchia. I nostri investimenti in questu campu anu cuminciatu à accelerà. 10 anni dopu, in u 2012, u bilanciu d'investimentu destinatu à e ferrovie hè aumentatu à 5 miliardi. Hè aumentatu da 250 milioni à 5 miliardi. A data, u nostru investimentu in ferrovie in l'ultimi 10 anni hè di 26 miliardi di lire turche. Hè circa 14 - 15 billion dollars in dollars. Ma ùn hè micca abbastanza. "A quantità di investimenti chì avemu principiatu è pianificatu finu à u 2023 hè di 45 miliardi di lire turche", disse.

U OBJECTU hè DI AUMENTA A RETE DI TRENI D'ALTA VELOCITA À 2023 MIL KILOMETRI IN 10

U Ministru Yıldırım hà ancu parlatu di i scopi di u ministeru in u so discorsu è hà dettu: "U scopu hè di aumentà a reta di treni à alta velocità à 2023 mila chilometri in 10. Per aghjunghje 4 mila chilometri di a reta di treni cunvinziunali à a reta esistente. Cusì, aumentendu a rete ferroviaria tutale da 11 mila km à 25 mila 500 km. Questu rapprisenta un aumentu di più di 100 per centu. In altre parolle, culligarà 36 pruvince, chì cuntenenu u 15 per centu di a pupulazione di Turchia, cù treni d'alta velocità. Continuemu à travaglià per questu. Avemu introduttu u trenu d'alta velocità in Turchia in 2009. À a fine di questu annu, avemu apertu Marmaray, chì avemu descrittu cum'è u prughjettu di u seculu. Mettimu in serviziu u trenu d'alta velocità Ankara - Istanbul. Comu sapete, a sezione Eskişehir - Ankara hè stata messa in serviziu in u 2009. Avà u travagliu nantu à a tappa Eskişehir - Istanbul cuntinueghja à piena velocità. "À a fine di questu annu, Ankara - Istanbul serà sottu à 3 ore", disse.

L'UE HÈ IMPORTANTE PER NOI, MA ùn hè micca indispensabile

In riferimentu à u prucessu UE di Turchia in u so discorsu, Yıldırım hà dettu chì Turchia hà un trenu d'alta velocità chì parechji paesi in l'UE ùn anu micca. U Ministru Yıldırım hà dettu: "Türkiye pò esse micca intrutu in l'UE. Ùn ci hè micca treni à alta velocità in 20 di i paesi chì entranu in l'UE. "L'impurtante ùn hè micca di unisce à l'UE, ma di avè l'infrastruttura in l'UE", disse.
Yıldırım hà dettu: "Sapemu chì prima o poi Turchia capirà chì hè un partenariu strategicu indispensabile per l'unione. Turchia ùn serà micca una carica cum'è l'altri paesi, ma ùn serà micca una carica quandu diventa un membru di l'UE, sparterà a carica di l'unione, è serà un cumpagnu onorevoli. Speremu chì certi paesi in l'unione si capiscenu questu è rivederanu e so attitudini è pinsamenti in cunseguenza. Cuntinuemu a nostra strada. L'UE hè impurtante per noi, ma ùn hè micca indispensabile. Avemu da travaglià. Faremu ogni sforzu per furnisce più di ciò chì l'UE furnisce à i so citadini cù e risorse chì hà. Dopu avè fattu questi, ùn ci sarà quasi nisuna differenza trà esse un membru di l'unione è micca esse un membru. "Allora a scelta di u populu turcu entrerà in ghjocu", disse. - ODATV

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*