TÜVASAŞ cù e parolle di u Direttore Generale Erol İnalın

TÜVASAŞ cù e parolle di u Direttore Generale Erol İnalın
Pudemu cunnosce TÜVASAŞ? Scopu fundatore TÜVASAŞ?
U trasportu ferroviariu, chì hà iniziatu in u 1866 in u nostru paese, hè statu fattu interamente di veiculi impurtati, è e manutenzioni-riparazioni sò state realizate cum'è dipendente di l'esteru. Sta situazione hà causatu prublemi continui è interruzzioni in l'operazione ferroviaria è hà aumentatu i costi. E prime strutture di TÜVASAŞ sò state messe in opera u 25 d'ottobre di u 1951 sottu u nome di "Wagon Repair Workshop" cù u scopu di eliminà questi prublemi. In u 1961, hà pigliatu u nome di Adapazarı Railway Factory (ADF) è hà pruduttu u primu vagone in u 1962. U scopu di stabilimentu di TÜVASAŞ hè di pruduce carri per TCDD per esse utilizati in e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia. TÜVASAŞ, chì hà fabbricatu 31.12.2012 vagoni di passageri è riparatu, riparatu è mudernizatu 1.793 mila 36 vagoni di passageri à u 224 per TCDD, chì hè à tempu u so azionista è u so unicu cliente, ùn hà micca solu eliminatu u nostru paese da esse dipendente da fonti straniere in u campu di i veiculi ferroviari, ma dinù naziunalizatu lu.Hè dinù una cuntribuzione significativa à a nostra ecunumia.
Chì sò i scopi di TÜVASAŞ, a prima fabbrica di produzzione di vagoni di Turchia? Chì ghjè l'impurtanza di TÜVASAŞ in u trasportu ferroviariu in Turchia?
L'impurtanza di TÜVASAŞ vene da u fattu chì hà messu a so firma sottu parechji successi dapoi u 1951. Inoltre, u trasportu ferroviariu hè u trasportu publicu più còmode è sicuru in u mondu. I guvernanti di u nostru paese anu datu ancu una grande impurtanza à u trasportu ferroviariu in l'anni quandu a Republica hè stata fundata. Ancu s'ellu hè qualchì volta fora di l'agenda da i guverni, hè un prublema chì u nostru guvernu attuale si preoccupa. Nuvelle ferrovie sò state custruite è i binari sò posti in parti trascurate di u nostru paese. À questu puntu, TÜVASAŞ serve cum'è fabbrica di fabbricazione è riparazione di vagoni di u statu. Hè quì chì vene a nostra impurtanza. Per esempiu, avemu pruduciutu 2012 Veiculi di Set di Treni Diesel per TCDD in 28, 20 Modernizzazioni di Vagoni Dormiti K50, 49 Veiculi Marmaray (in partenariatu cù EUROTEM) è 30 vagoni BDZ per Ferrovie Bulgare. Inoltre, avemu furnitu 84 di i 2012 Diesel Train Set Vehicles chì avemu pruduciutu à TCDD da a fine di 37; Cumpleremu è furnisce a parte restante in 2013.
Hè statu dichjaratu chì ci era un prublema in u trasportu di i vagoni di dorme pruduciuti da TÜVASAŞ per a Bulgaria è chì l'ordine sò stati guardati à a dogana per a mancanza di teste di velocità di i vagoni; L'infurmazione hè curretta? Se sì, quale hè a situazione attuale?
In a consegna di i vagoni chì fabbricamu per a Bulgaria, ùn ci hè nè una carenza nè un prublema derivanti da TÜVASAŞ. A pruduzzione di i vagoni urdinati hè stata finita; in ogni modu, i testi di vitezza deve esse realizatu à una vitezza di 176 km/h. In fatti, u cuntrattu richiede teste à una vitezza di 160 km/h, ma secondu e norme di l'Unione Europea, hè apprupriatu à pruvà à 176 km/h. E Ferrovie Statali Bulgare ùn anu micca un pavimentu di ferrovia di qualità chì permetterà à i vagoni di ghjunghje à sta velocità. Per quessa, effettueremu e teste in a listessa direzzione chì i nostri servizii di Trenu d'Alta Velocità; in ogni modu, l'offerta hè stata aperta perchè TCDD ùn avia micca a locomotiva per tirà i carru à questa velocità. Avà u prucessu di licitazione hè statu finitu è ​​simu in u prucessu di fà e nostre teste à una vitezza di 176 km / h.
Cumu valutate a pusizione di TÜVASAŞ in Turchia?
TÜVASAŞ hè l'unica fabbrica di carri di u nostru paese. Pensate à questu, TÜVASAŞ hà pruduttu, fabricatu, riparà è mudernizza tutti i vagoni chì guidate in u nostru paese. Face ancu carri di altri paesi. Producemu parechji tipi di carri. Di sicuru, simu l'unica istituzione di Turchia è assai speciale. In questu rispettu, a nostra pusizioni hè assai impurtante.
Chì dimensioni hà righjuntu oghje u trasportu ferroviariu di Turchia? Chì ghjè u nostru livellu in u campu di i veiculi ferroviari ?
Aghju fattu u mo travagliu precedente cum'è Diputatu General Manager di TCDD. Sò un ferroviariu di 40 anni. In questu rispettu, aghju cunniscenze nantu à e dimensioni di u trasportu ferroviariu. U trasportu ferroviariu in Turchia hè oghje u megliu periodu di a nostra storia republicana; e novi rete ferroviarie cuntinueghjanu à esse custruite. Cum'è u nostru Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım hà dichjaratu, ùn ci sarà micca cità induve u trenu d'alta velocità ùn và micca. Inoltre, tutte e nostre cità si preparanu per a transizione à u sistema di metro è di ferrovia ligera.
U nostru livellu in u campu di i veiculi ferroviari, invece, hè davanti à parechji paesi europei è di u Mediu Oriente, cum'è si pò capisce da a nostra esportazione. In più di a nostra pruduzzione per a Bulgaria, pruduciamu vagoni per i Ferrovii Iraqi in u passatu è oghje. Avemu parechji tippi di prudutti cum'è Carru di Dormi, Carru di Dining, Carro di Generatore, Set di Diesel. Inoltre, cum'è una urganizazione chì produce in cunfurmità cù i normi internaziunali, avemu statu certificatu à TS EN 2010-15085 da maghju 2. In u 15085, avemu ricevutu una nota positiva da l'ispezioni riguardanti TSEN 2011 "Applicazioni Ferroviari - Saldatura di Veiculi Ferroviari è Componenti Standard". Per d 'altra banda, Türkiye Vagon Sanayi A.Ş. hà ricevutu certificati ISO 14001 Sistema di Gestione Ambientale è OHSAS 18001 Sistema di Gestione di Salute è Sicurezza Occupazionale. Hè cusì chì avemu documentatu a nostra cunniscenza di a produzzione in cunfurmità cù i normi mundiali.
Chì ghjè u livellu di sviluppu tecnologicu in i vostri vagoni?
In i nostri prudutti di vagoni, ognuna di e nostre varietà hè fabricata cù l'ultime tecnulugia in a so classe. Sistemi di climatizazione, strutture per disabili, Porte girevoli Electro-Pronmatik, Porte scorrevoli pneumatiche, sedili ergonomici, WC à vacuum sò dispunibili in tutti i nostri vagoni. Per u cunfortu è a cunvenzione di u passageru, cunsideremu ancu u più chjucu dettagliu sia in i nostri novi pruduzzione è in i vagoni chì mudernizzamu è riparà. In fatti, saria megliu se continuu à parlà di i nostri ducumenti chì mostranu u nostru livellu di sviluppu tecnologicu è a qualità. Per esempiu, u mese passatu, ghjennaghju 2013, in u risultatu di l'auditu di Türkiye Vagon Sanayi A.Ş. da l'Istitutu di Normi ​​Turchi (TSE), hè statu capitu chì u Sistema di Gestione di Qualità TS EN ISO 9001: 2008 era efficace, è U Certificatu di Sistema di Gestione di a Qualità TS EN ISO 9001:2008 di TÜVASAŞ hè statu rinnuvatu. Inoltre, TÜVASAŞ hè u primu fabricatore di vagoni à dumandà a certificazione TSI da l'Europa in a fabricazione di vagoni classici cù i BDZ chì producemu per e Ferrovie Statali Bulgare.
Pudete valutà e qualità di esportazione è importazione di TÜVASAŞ?
In u risultatu di l'attività di esportazione iniziata in u 1971, un totale di 77 vagoni sò stati esportati in Pakistan è Bangladesh. TÜVASAŞ hà acceleratu a so esportazione di vagoni à l'esteru in l'ultimi anni, è 2005 vagoni generatori, a produzzione cuminciata in u 12 per i Ferrovie Irakiani, sò stati consegnati u 28 di maghju 2006. In u 2012, un prugramma hè statu fattu per pruduce 30 vagoni di dorme per i Ferrovii Bulgari, è in u stessu annu, tutti sò stati pruduciuti è ghjunti à a prova. In u 2013, pruduciaremu è furnisce 14 vagoni di varii tipi à e Ferrovie Statali Iraqi.
Chì sò i vostri pinsamenti nantu à a visione 2023 è chì sò e vostre aspettative in l'esportazioni?
Cum'è u nostru stimatu Primu Ministru hà dettu nantu à a so visione 2023, avemu una aspettazione industriale assai più avanzata, assai più sviluppata per una Turchia assai diversa. Di sicuru, à questu puntu, faremu a nostra parte. Dopu à l'Iraq in 2013, cuntinuemu à travaglià nantu à i prucessi di licitazione per a produzzione è a riparazione di vagoni per e ferrovie egiziane. Semu in u prucessu di realizà i nostri prughjetti è investimenti chì portaranu TÜVASAŞ à un puntu più altu ch'è avà. Avemu aduprà u megliu, a maiò parte di i vagoni tecnologichi micca solu per u nostru paese; Avemu u scopu di pruduce per u mondu sanu. Vulemu chì i carri di fabricazione turca viaghjanu micca solu nantu à a nostra reta ferroviaria, ma ancu nantu à i rails di u mondu sanu, in particulare i paesi europei è di u Mediu Oriente. Di sicuru, questu hè un scopu chì duverà tempu, ma l'avemu da ottene. Vulemu piglià u nostru primu postu in l'espurtazioni.
TÜVASAŞ hà una situazione o idea cum'è a privatizazione?
Ùn pudemu micca avè un tali risparmiu o pensamentu. E decisioni di u nostru statu è di u nostru guvernu seranu di sicuru esse implementate; Tuttavia, cum'è TÜVASAŞ, un tali prublema ùn hè micca nantu à a nostra agenda. In fatti, leghjimu sti nutizie di tantu in tantu in a stampa naziunale è lucale cun stupimentu cum’è voi. Avemu u scopu di fà TÜVASAŞ u fabricatore di vagoni più prestigiosu è di alta qualità in u mondu. Questu hè u nostru solu scopu.

Surghjente: http://www.tasimasektoru.com

1 Comment

  1. Felicitate u nostru Direttore Generale per i so cuntributi à a produzzione domestica.
    In a notificazione di u Sottosecretariatu di u Cummerciu Esteru nantu à e pratiche di offset publicata in a Gazzetta Ufficiale datata 27 di lugliu 2007 è numerata 26595, a Circular di u Primu Ministeriu nantu à l'usu di i prudutti domestici in u settore publicu hè stata publicata in u Gazzetta Ufficiale di u 06.09.2011 è numeru 28046. Oghje, hè cunnisciutu chì l'obbligazione di cuntribuzione domestica hè applicata in 130 paesi. Hè stimatu chì circa 2013 Billion USD seranu investiti in i campi di tecnulugii di l'infurmazione è di trasportu, in particulare in i settori di cumunicazione è salute, in u periodu di 2023-600. Per chì i nostri industriali possanu una parte di stu mercatu, in parallelu cù e pratiche in u mondu, a lege OFFSET hè stata promulgata u più prestu pussibule è un requisitu minimu di cuntribuzione domestica di 51% hè statu introduttu in l'acquistu publicu in tutti i settori, è circa. 306 miliardi di USD sò stati fatti per fà una parte di l'imprese, l'esportazioni di prudutti è servizii, guadagnà tecnulugia è investimenti in u nostru paese, cuntribuiscenu à l'ecunumia naziunale.
    Cum'è una pulitica statale, hè necessariu di promulgà almenu 51% di a Legge di Cuntribuzione Domestica per copre tutte l'offerta di acquisti straneri.
    I nostri industriali anu a cunniscenza, a capacità è l'equipaggiu per fà a produzzione domestica cù tuttu da u disignu à a produzzione. Per stu mutivu, almenu 51% lege CONTRIBUTION DOMESTIQUE deve esse promulgata urgente in tutti i compra straniera è i nostri industriali deve esse furnitu cù l'uppurtunità di pruduce i nostri prudutti.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*