Errori di Tramway in Konya

Errori di Tramway in Konya
Comu sapete, a Municipalità Metropolitana hà apertu una licitazione è hà acquistatu 60 tramvii novi mudelli. U serviziu furnitu ùn pò esse male, ma pò esse sbagliatu.
In u mo parè, ci hè qualcosa di sbagliatu in questu affari di tram. Vogliu sorte. Ma lasciami dì à u principiu. I risultati sani ùn venenu micca da u travagliu fattu in fretta per via di preoccupazioni elettorali.
Venemu à i sbaglii in u mo parè:
Aghju sempre dettu chì Konya hà bisognu di novi macchine di tram. Tuttavia, prima di tuttu, a linea di tram Konya hà bisognu di riabilitazione.
In altri palori, hà bisognu di un trammu veloce, praticu è senza ritardu, micca un tram chì aspetta à i luci rossi è si ferma ogni 2 minuti.
Per esempiu, hà bisognu di un tram chì piglia a linea Zafer-Campus in 30 minuti.
I treni Konya sò alti cum'è i treni interurbani. Per utilizà i tramvii bassi chì avete compru, i linii devenu esse intarrati in a strada per ch'elli ponu esse funziunali.
Siccomu questu ùn serà micca fattu in 3 mesi, cumu si metteranu in serviziu sti tramvii ? Francamente, sò curiosu. Pò esse messu in serviziu. Ma pensu chì ùn serà micca prufittu.
Un investimentu cusì grande ùn deve esse trasfurmatu in un investimentu elettorale. Avà a ghjente si dumanda. Ùn dicerà induve site dapoi 9 anni ?
À a cunferenza di stampa, aghju avutu l'impressione chì i tram 60 seranu messi in serviziu subitu. Tuttavia, in e specificazioni di l'offerta, u periodu di consegna di i veiculi hè statu stipulatu cum'è 1080 ghjorni. Questu currisponde à quasi 3 anni.
Dopu à 480 ghjorni, vale à dì, circa 15 mesi dopu, solu un tramviu, aghju sottolineatu, ghjunghjerà à Konya. (si dice cusì in a specificazione)
Avà fighjate, l'elezzioni lucali sò in marzu 2013. Se solu unu di i tramvii vene à Konya in 480 ghjorni. Ci sarà probabilmente una manifestazione durante u periodu di nomina cumpleta. Vogliu dì chì ùn aghju micca truvatu questu tema eticu. L'aghju dettu da u principiu.
Un prublema cusì seriu ùn deve esse trasfurmatu in un investimentu elettorale.
U sgiò presidente hà dettu chì u prublema di trasportu di 50 anni di Konya serà risolta cù i novi tram.
Sò curiosu è dumandu.
A linea hè a stessa linea, a strada hè a stessa. L'unicu chì hà cambiatu hè u tram. Allora cumu si risolve u prublema di trasportu? Sò i tramvii attualmente usati chì facenu u trasportu problematicu in Konya?
Si dice chì i vechji tramvii seranu utilizati nantu à e linee novi. Va bè, chì linea nova?
Oghje, a custruzzione di una nova linea dura circa 2 anni. Stanza corta. Un annu sanu finu à l'elezzioni. Cumu serà questu travagliu?
Saria male se una nova linea hè stata stabilita in 9 anni è altri tramvii sò stati gradualmente spustati?
In verità, aghju parechje dumande da dumandà in a mo mente.
Mi pare abbastanza per avà. Tuttavia, ùn possu micca impedisce di dì questu.
Antalya hà intrutu in questa attività di tram. Menderes Bey hà persu l'elezzioni. Hè un affari risicatu.
Ùn pensu micca chì ci hè un umore cusì festivu trà u publicu. Pensu chì l'amministrazione deve pensà à novu.
Stu travagliu di tram deve esse lasciatu à u prossimu periodu.
Se vene una nova amministrazione, anu da piglià a decisione chì metterà Konya à costi seri. Altrimenti, un studiu più seriu deve esse fattu.
In ogni paese demucraticu, tali passi obbligatori ùn sò micca fatti 1 annu prima di l'alizzioni. Pensu chì ti avvisaria.

Surghjente: http://www.konyayenihaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*