I novi tramvii di Konya (Galleria di foto)

U Novu Tram di Konya
Parlendu à a ceremonia di firma tenuta à u Centru Culturale Mevlana, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, hà dettu: "U nostru travagliu longu nantu à u sistema di trasportu publicu di Konya hè ghjuntu à una tappa impurtante. U trasportu publicu in Konya hè di novu pianificatu. À questu puntu, avemu principiatu u nostru prughjettu "Konyaray" da a mità di u 2012. Da avà, i nostri investimenti in u sistema di trasportu publicu di Konya, cù e novi linee di u sistema ferroviariu è i prugrammi rivoluzionarii di a linea di metro Konyaray, risolveranu i nostri prublemi di trasportu publicu di Konya di 50 anni. Cunsiderendu l'offerte ricevute in questa offerta, i veiculi 60, l'equipaggiu è altri obblighi supplementari, vogliu sprimà chì noi, cum'è Konya, hà firmatu l'offerta di u sistema ferroviariu più vantaghju in Turchia. Dopu chì i pezzi di ricambio è altri equipaghji per veiculu sò fora, l'offerta più adatta in Turchia hè stata fatta in l'offerta di Konya, cù una figura di circa 1 milione 706 mila Euro.
I VEHICULI SERÀ SPECIALI PER KONYA
Dichjarà chì u primu veiculu serà consegnatu in 183 ghjorni da a data di u cuntrattu d'oghje, è tutti i veiculi seranu consegnati in 24 mesi da a data di u cuntrattu, u presidente Akyürek hà dettu: "Prendemu à i nostri citadini di Konya è e persone chì sò interessate in u sughjettu. per piglià a decisione finale nantu à u disignu. Avemu da prisentà i mudelli à u publicu è determinà u culore è a forma cun un sondaghju publicu. I nostri sistemi ferroviari anu una capacità tutale di 56 persone, cù 231 seduti è 287 in piedi. I nostri veiculi, chì sò 1989% senza barriere di pavimentu bassu è l'ultimu mudellu in u mondu, chì ùn ponu micca esse pruduciutu in Turchia per u mumentu, è cumplessi cù sta specificazione, seranu esclusivi di Konya cum'è specificata in a specificazione. Una nova tappa tecnologica in u sistema ferroviariu di Konya puderia esse ghjunta solu cù un tram 24 per centu à pianu bassu. Dopu à u prucessu d'investimentu di u nostru vechju tram chì hà iniziatu in u 22, i veiculi chì avemu usatu in u periodu di XNUMX anni eranu digià alti è avemu purtatu u pesu di u nostru Konya per XNUMX anni. Vogliu chì a nostra licitazione di l'acquistu di veiculi Konyaray, chì portarà una nova dimensione à u standard di trasportu di u sistema ferroviariu in Konya, è u cuntrattu chì firmeremu in u mumentu, serà benefica per u nostru paese, per u nostru Konya ".
"UN ESEMPIU DI STUDIU PER TUTTE CITÀ DI U MONDU"
Zal Shahbaz, Vice-Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Cumpagnia Skoda, in u so discorsu, hà dettu: "Siccomu sta offerta hè stata preparata in modu assai intelligente è bellu, 6 cumpagnie maiò in u mondu anu pussutu participà à questa offerta. Era una offerta onesta è aperta per tutti. È per ciò chì avemu intesu, sta offerta serà una offerta esemplare ancu per altre cità. Questu hè un travagliu chì pò esse un esempiu micca solu per Turchia, ma ancu per tutte e cità di u mondu ".
In u scopu di l'offerta, ci sò 60 ultimi mudelli di tram, 58 tippi di pezzi di ricambio è 1 set di equipaghji Deray. Skoda, una sucietà di a Repubblica Ceca, hà vintu l'offerta, in a quale 6 cumpagnie anu participatu, cù una offerta di 1 milione 706 mila Euro. Hè statu dichjaratu chì i tramvii, chì sò centu per centu pianu pianu, sò ancu adattati per l'imbarcu è l'imbarcu per disabili. L'internu è l'esternu di i tram, induve e cabine di cunduttori è di passageri sò climatizzati, seranu equipati di sistemi di càmera.
U presidente provinciale di AK Party Konya, Ahmet Sorgun, ufficiali di a cumpagnia, membri di u partitu è ​​parechji invitati anu assistitu à a ceremonia.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*