Sforzi per stabilisce un centru logisticu in a Regione Orientale di u Mari Neru

Sforzi per stabilisce un centru logisticu in a Regione Orientale di u Mari Neru
A delegazione tedesca, cumpresu Dietrich, presidente di l'Istitutu per l'Ecunumia è a Logistica di a spedizione (ISL), chì opera in u campu di a logistica è l'ecunumia in u mondu, hà esaminatu u centru logisticu previstu per esse stabilitu in a Regione Orientale di u Mari Neru in Trabzon è Rize.

Hè dichjaratu ch'elli preparanu un rapportu tecnicu nantu à u centru logisticu desideratu esse stabilitu in a Regione di u Mari Neru Orientale, è u presidente di u Cunsigliu ISL in Germania, chì opera in u campu di logistica è ecunumia in u mondu, in particulare in Russia. è Cina, Prof. Dr. Hans Dietrich, Manager Cooperative di istituzioni chì operanu in u stessu paese, Dr. Thomas Nobel è Rudiger Beckman, u direttore di u portu di Jade Weser in Germania, sò ghjunti à Trabzon.

Queste persone, chì anu amparatu chì anu designatu i centri logistichi in u mondu, anu esaminatu u centru logisticu chì vulia esse stabilitu in a Regione Orientale di u Mari Neru à 3 indirizzi differenti in Trabzon è Rize.

Dopu l'esami, in più di a delegazione tedesca, u guvernatore di Trabzon Recep Kızılcık, u sindaco di Trabzon Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Orientale

(DOKA) Sicritariu Generale Çetin Oktay Kaldirim, Camera di Cummerciu è Industria di Trabzon

Una riunione hè stata tenuta in u Governatore di Trabzon cù a participazione di Suat Hacısalihoğlu, presidente di TTSO, è i gestori di diverse istituzioni.

U guvernatore Cranberry, à l'apertura di a riunione, hà signalatu l'impurtanza di u centru logisticu chì sognu di stabilisce in Trabzon, è hà dichjaratu chì a delegazione tedesca li aiutava cù esempi di pratica in u mondu è u rapportu ch'elli preparanu.

prof. Dr. Indicà à u locu geugraficu di Trabzon, Dietrich hà dettu: "Trabzon hè situatu in una geografia assai impurtante in quantu à u trafficu di cuntenituri è di trasportu, partendu da u mercatu regiunale, in termini di trasportu à i mercati mundiali".

Dietrich hà dettu chì un centru logisticu regiunale è poi internaziunale puderia esse stabilitu in Trabzon.

A riunione dopu cuntinueghja chjusa à a stampa.

Surghjente: http://www.tasimasektoru.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*