A Ferrovia à u Mari Neru Orientale deve vene u più prestu pussibule

A Ferrovia di u Mari Neru Orientale deve vene prestu: Candidatu à u candidatu diputatu di u Partitu AK Trabzon Abdulkadir Uraloğlu; Hà visitatu l'11u Direttore Regiunale di Trasportu Nurettin AYDIN ​​è hà ricevutu infurmazioni nantu à l'aeroportu è a ferrovia di Trabzon.

Parlendu à a stampa dopu, Abdulkadir Uraloğlu hà dettu: Unu di i nostri scopi impurtanti hè di cunnette a Ferrovia à a Regione Orientale di u Mari Neru. U scopu è u scopu ùn hè micca solu di purtà a ferrovia à a nostra regione, ma ancu di cunnette à Batumi in un prugramma. Studi di rotte alternativu sò stati realizati per a linea di ferrovia, chì si pensa à falà à a costa di u Mari Neru via Erzincan. Trabzon hè vistu cum'è a strada più adatta in quantu à a struttura di a terra. Cum'è un seguitore di u prugettu, cuntribuiscemu à a so realizazione u più prestu pussibule.

DEVE avè FERROVII
Trabzon si distingue ancu cum'è una cità portu in a nostra regione. U portu hà sempre aghjustatu valore à a nostra cità, chì si trova nantu à a strada storica di a Strada di a Seta. Questu ùn hè più abbastanza. Avemu da aumentà a so funzione culligandu u Portu di Trabzon à a Ferrovia. Cusì, sia a reta ferroviaria naziunale serà cunnessa è i paesi vicini seranu ghjunti.

MEGA PORT CITY TRABZON
Cù a ferrovia ghjunghjendu à a nostra regione è à a nostra cità, seranu fatti novi investimenti è cusì a capacità portuali sarà radduppiata. I nostri figuri d'esportazioni aumenteranu, cusì u cummerciu è l'opportunità di u travagliu anu ancu migliurà. U trasportu à Trabzon hè furnitu da Aria, Mare è Strada. A ferrovia hè diventata indispensabile in u trasportu, è daremu l'integrazione intermodale attivendu tutti i modi di trasportu chì anu da esse realizatu. Se pianificemu è portanu un centru logisticu mudernu à a nostra cità, chì hè una basa logistica naturali, a nostra cità aumenterà u valore di a marca di a Regione di u Mari Neru Orientale. Fararaghju u mo megliu per implementà prughjetti ferroviari è di centru logisticu è cusì per assicurà l'integrazione trà i modi di trasportu.

L'AEROPORTU PIÙ VICUSU À U CENTRU CITTÀ HA IN TRABZON
L'aeroportu di Trabzon hè unu di l'aeroporti più vicini à u centru di a cità. L'aeroportu hè situatu assai vicinu à u centru di a cità, u portu è a Zona Industriale Organizzata di Arsin, è u tempu di trasportu da u centru di a cità à l'aeroportu hè spressu in pocu minuti. Stu locu furnisce un grande vantaghju. Stu vantaghju serà definitivamente cunsideratu in i travaglii di estensione di a pista, a custruzzione di a seconda pista o a custruzzione di qualsiasi di i novi prughjetti di l'aeroportu. I funzionari di u nostru Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni anu realizatu i studii necessarii nantu à l'alternative. A tappa di a decisione hè stata ghjunta è a decisione serà chjarificata in i ghjorni à vene.

Quandu guardemu l'aeroporti in u nostru paese, l'aeroportu di Trabzon hè u più trafficatu dopu à Istanbul, Ankara, Izmir è Antalya. Per quessa, spergu chì seguiteremu da vicinu u tema di a clarificazione è a implementazione di u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*