L'ultima pila di a linea ferroviaria di u ponte di Crimea hè guidata

L'ultima pila di a linea ferroviaria di u Ponte di Crimea hè stata tirata
L'ultima pila di a linea ferroviaria di u Ponte di Crimea hè stata tirata

U centru di infurmazione Krymsky Most (Crimean Bridge) hà infurmatu chì a custruzzione di l'ultima pila di a seccione ferroviaria di u ponte, chì unisce a Russia à Crimea sopra u Strettu di Kerch, hè stata finita.

Duranti i travaglii di custruzzione realizati per a linea ferroviaria di u ponte, un totale di 6 pilastri di trè tippi sò stati cacciati in u fondu di u strettu. I pile, chì sò fissi inclinati è verticalmente, sò prutetti da l'acqua di mare da u core di cimentu armatu. In a parti suprana di a pipa, hè stata fatta una carcassa di ferru chjesa d'idro-concrete.

Intantu, perchè e specificazioni per u prufilu di e ferrovie sò più strette, a strada di a ferrovia di u ponte hè alzata più lentamente à u livellu à u quale serà fissatu. A causa di u fattu chì e gammi di a seccione di a ferrovia sò più massivi, 2 mila 788 pile sò stati cacciati in a so fundazione. In a basa di a parte di l'autostrada, u numeru di pile hè 2 mila 576.

I travaglii di custruzzione di u ponte sò cuminciati in maghju 2015. U prughjettu hà u scopu di facilità u trasportu trà Russia è Crimea, chì prima eranu cunnessi solu da i servizii di ferry.

Situatu in u Strettu di Kerch, u ponte hè u ponte più longu d'Europa cù una lunghezza di 19 chilometri. I travaglii di custruzzione di u ponte sò stati finiti 6 mesi prima di u calendariu di u travagliu. U presidente russu Vladimir Putin hà inauguratu u ponte u 15 di maghju. I primi treni sò previsti per cumincià à attraversà u ponte l'annu prossimu.

Surghjente: en.sputniknews.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*