L'Azerbaigian per stabilisce un centru logisticu in Kazakhstan

L'Azerbaigian per stabilisce un centru logisticu in Kazakhstan
U Vice Ministru di u Sviluppu Ecunomicu di l'Azerbaijan, Niyazi Seferov, in u so discorsu à u Forum Azerbaijan-Kazakhstan Business in Baku, hà dettu chì l'Azerbaijan vole stabilisce un centru logisticu in Kazakhstan.

In u so discorsu, Seferov hà enfatizatu chì l'Azerbaigian cummercia cù più di 150 paesi è chì unu di i partenarii cummerciale impurtanti di l'Azerbaigian hè u Kazakistan: "L'Azerbaijan hà da sviluppà ancu e relazioni di cummerciu esteru in cunfurmità cù l'istruzzioni di u presidente Ilham Aliyev. Inoltre, u nostru presidente hà datu struzzioni per a creazione di centri logistichi di l'Azerbaijan à l'esteru. A regione occidentale di u Kazakistan, a cità di Aktau situata in questa regione hè attrattiva per l'Azerbaijan è simu ansiosi di stabilisce un centru logisticu in Kazakhstan.

Seferov hà dichjaratu chì e discussioni seranu tenute trà i partiti nantu à questu tema è aghjunse: L'Azerbaijan hè dispostu à sviluppà relazioni cù u Kazakistan. In u mo parè, u stabilimentu di u centru logisticu dettu cuntribuisce à u sviluppu di a cooperazione esistenti trà i dui paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*