Yıldız Mountain Sports Winter Sports Centre Teleski and Chairlift tender hè stata fatta

Yıldız Mountain Sports Winter Sports Centre Teleski and Chairlift tender hè stata fatta.

Per cuntribuisce à u turismu invernale di Sivas è trasfurmà a regione in un centru di attrazione, una distanza significativa hè stata ottenuta in i studii realizati in u Centru di Turismu di Sport Invernali di Yıldız Mountain. Siccomu u prucessu di espropriazione di u prugettu, chì hè statu appruvatu da u Pianu Ambientale è u Pianu di Zonificazione Maestru è Implementazione, era vicinu à a fine, l'offerta per l'installazione meccanica hè stata lanciata. L'offerta, chì hè stata fatta da u Central District Village Service Union, hè stata tenuta sottu a presidenza di u presidente di l'Unione è u Sicritariu Generale di l'Amministrazione Provinciale Speciale Salih Ayhan. Leitner AG/SpA-Leitner Ropeways Halatlı Taşımacılık Ltd. hè stata premiata cù 18.800.000 TL à l'offerta, à a quale anu participatu parechje cumpagnie. Sti. joint venture hà presentatu l'offerta più bassa.

In u travagliu di custruzzione pianificatu per esse cumpletu in 250 ghjorni; Ci saranu 1000 Seggiovie cù una capacità di 1200 è 2 persone à l'ora, 1 Teleski self-service di tipu T cù appendicu per 2 persone, 1 veiculu di preparazione di pista di neve per esse adupratu nantu à superfici di slip è 3 motoneve.

In l'eventuali chì ùn ci hè micca un avvenimentu avversu in u prughjettu, induve i travaglii sò realizati in l'installazione di ogni ghjornu, i bobine di l'installazione meccanica cumincianu à rotà in i primi mesi di u 2014.

Dichjarà chì anu u scopu di portà u Centru di Turismu d'Invernu è di Sci di Montagna di Yıldız à Sivas u più prestu pussibule, u guvernatore Zübeyir Kemelek hà dettu: "Avemu fattu una longa strada cù e prucedure di espropriazione prima di u prucessu di licitazione. I travaglii da fà quì seranu pianificati è implementati cun grande cura in tutti i ditagli. Una quantità di studii sò realizati per purtà a regione à u livellu desideratu in termini di trasportu. Ci mettemu assai enfasi in stu prughjettu. Per ùn dì chì vogliu, procedemu cunsultendu cù a nostra squadra è a nostra università per via di i nostri viaghji tecnichi. Sivas hè l'ultima pruvincia per inizià sta attività, ma avemu decisu di mette in avanti a facilità più principiata, più adatta è senza difetti. A nostra cità averà un centru di turismu invernale chì pò accoglie cuncorsi internaziunali di ski ", disse.

Dà infurmazioni nantu à a licitazione, u guvernatore Kemelek hà dettu: "U prughjettu di l'installazione meccanica è l'offerta di l'applicazione sò stati inseme. E cumpagnie internaziunali chì sò esperti in i so campi anu participatu à l'offerta. A cumissione di l'offerta valuterà u prucessu inseme cù a so squadra tecnica è piglià a so decisione in una settimana. Allora u purteremu à u stadiu di u cuntrattu. Bona furtuna à Sivas. Vogliu ringrazià tuttu u nostru staffu è cumpagnie chì anu participatu à l'offerta per i so sforzi per dà vita à u Centru Turisticu di Sport Invernali di Yıldız Mountain.

Fonte: UAV

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*