I tedeschi seguitanu da vicinu a liberalizazione di e ferrovie

Deutsche Bahn è TCDD
Deutsche Bahn è TCDD

I tedeschi seguitanu a liberalizazione di e ferrovie da vicinu: a regulazione legale chì apre u trasportu di carichi è di passageri nantu à e ferrovie à u settore privatu in Turchia hà mobilizatu u settore. L'Amministrazione Ferroviaria Tedesca seguita ancu attentamente i sviluppi.

A stazione di Haydarpaşa, unu di i simboli di Istanbul, hè unu di i simboli storichi di a cullaburazione trà Turchia è Germania per e ferrovie. À a fine di u 19u seculu, u Statu Ottomanu hà datu à i Tedeschi a cuncessione di custruisce a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa, è u bastimentu hà pigliatu u so postu in a siluetta di Istanbul cù a firma di dui architetti tedeschi. L'arrivu à l'agenda di u regulamentu legale chì aprirà e ferrovie in Turchia à u funziunamentu di u settore privatu, hà purtatu sta cuuperazione storica in mente. Parechji investitori domestici è stranieri sò interessati à u trasportu di passageri è di merci in e ferrovie di u paese. L'Amministrazione Ferroviaria Tedesca (Deutsche Bahn) hè unu di i principali investitori stranieri chì seguitanu i sviluppi.

Ferrovie in Turchia aperti à i privati

In marzu (2013), accordi legali impurtanti sò stati fatti per apre e ferrovie à u settore privatu in Turchia. Republic of Turkey State Railways (TCDD), l'istituzione publica chì opera e ferrovie in Turchia, hè stata ristrutturata cum'è operatore di l'infrastruttura ferroviaria cù u Progettu di Legge per a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu in Turchia. L'unità di TCDD in relazione à a gestione di i treni sò separati è a Cumpagnia di Trasportu Ferroviaria Statale di a Repubblica di Turchia (TCDD Taşımacılık A.Ş.) hè stabilita. Inoltre, i rigulamenti ghjuridichi fatti ancu aprenu a strada per e cumpagnie private in u trasportu di passageri è di merchenzie. Sicondu i regulamenti ghjuridichi sopra citati, l'entità ghjuridiche è l'imprese publiche ponu esse autorizate da u Ministeru di i Trasporti per esse operatori di treni ferroviari in a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale. Sicondu i dati di l'Istitutu Statistiche Turcu, a durata di a linea tutale in Turchia era di 2011 mila chilometri à a fine di u 12, mentre chì a lunghezza di a linea d'alta veloce era di 888 chilometri da u stessu annu. À a fine di u 2011, u numeru di passageri purtati in ferrovie in Turchia era 85 milioni. Cunsiderendu chì e Ferrovie Tedesche portanu 1,98 miliardi di passageri à l'annu, ci hè un putenziale seriu in u mercatu di e ferrovie in Turchia.

Deutsche Bahn seguita

Stu putenziale porta cun ellu un interessu seriu in a fase di apertura di e ferrovie turche à u settore privatu. L'imprese domestiche è straniere realizanu diversi prughjetti ligati à a gestione ferroviaria. Sicondu a nutizia in a stampa turca, hè dichjaratu chì e Ferrovie Tedesche prughjettanu una linea da l'Europa à a Turchia è via Turchia à Bassora, l'impurtante cità portu di l'Iraq. L'istituzione chì hà fattu dichjarazioni à Deutsche Welle Turkish Service in nome di e Ferrovie Tedesche sözcüsü Heiner Spannuth dichjara chì, ancu s'è tali prughjetti concreti ùn sò ancu in quistione, l'istituzione hà un interessu in Turchia. Spannuth: "Deutsche Bahn hè cunuscenza di u prucessu di espansione di l'infrastruttura ferroviaria in Turchia. Tuttavia, ùn hè micca pussibule di dì chì l'istituzione hè direttamente implicata in questi piani o prughjetti. Quandu pensemu à a putenziale liberalizazione di u trasportu regiunale di passageri in Turchia, DB Arriva, u dipartimentu di a nostra istituzione rispunsevule per u trasportu fora di Germania, seguita l'evoluzione in Turchia è l'evoluzione in Europa. Quandu observemu chì ci sò l'opportunità giuste per Arriva, faremu acquisti è participeremu à l'offerta.

Surghjente: www.dw.de

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*