Samsun Metropolitan hà solu u debitu straneru per u sistema ferroviariu

Samsun Metropolitan hà solu u debitu straneru per u sistema ferroviariu
U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu: "A nostra municipalità ùn hà micca debitu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu: "A nostra municipalità ùn hà micca debitu. Vogliu avè un pocu di più travagliu da fà è un pocu più debitu ", disse.

L'ultima sessione di u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Samsun hè stata in aprile. U presidente Yusuf Ziya Yılmaz, presidendu a riunione, hà indirizzatu i membri di u cunsigliu in quantu à l'agenda municipale. U sindaco Yusuf Ziya Yılmaz, chì hà fattu una dichjarazione annantu à u rapportu di u Cumitatu di Audit Parlamentu 2012 di a municipalità, hà dettu chì a municipalità hà solu u debitu esternu. U sindaco Yılmaz hà dettu: "Se una municipalità hà debiti, questi debiti sò deduti da a parte di a municipalità. E deduzioni sò riflesse ugualmente à tutti i cumuni cù e decisioni pigliate da u guvernu. Ùn avemu micca un debitu chì pruvucarà alcuna deduzione da a parte di Iller Bank o da a parte metropolitana. Avemu u debitu straneru. Esisti ancu per u sistema ferroviariu. U debitu di u sistema ferroviariu hè ancu un debitu pagatu da u sistema ferroviariu. In altre parolle, u periodu di grazia di u debitu ricevutu cù un periodu di grazia di 5 anni è un periodu di rimborsu di 15 anni hè finitu. U prucessu di pagamentu hà iniziatu da u principale. Paghemu a mità di u costu di u principale per u sistema ferroviariu, è l'altra mità per noi ", disse.

Dichjarà chì u mutivu di u pagamentu hè un serviziu suciale, u sindaco metropolitanu Yusuf Ziya Yılmaz hà dettu: "U trasportu hè un serviziu suciale. Hè subsidiatu da a municipalità in tutte e cità di u mondu. Ci sò studienti, disabili, veterani, disabili o ritirati trà elli. Per quessa, ùn ci hè micca prublema in stu prughjettu. Saria sbagliatu di pronunsià a Municipalità Metropolitana cum'è una "municipalità di debitore". Vuliu riparà questu. Ùn avemu micca debitu. Vulariu chì avemu avutu un pocu di più travagliu da fà è un pocu più debitu. Sì avete un budgetu, se i prughjetti ligati à l'investimentu sò fattibili, fà u debitu hè un risultatu naturali di l'investimentu. Ùn avemu micca tali debitu. U Ministeru di a Ghjuventù è u Sport hà dumandatu un locu per noi. Ci hà dumandatu: "Cumu andemu à pacà per questu locu? Ùn pudemu micca dà soldi. Ma s'è tù devi u Ministeru di e Finanze, salderemu u vostru debitu quì ", disse. Una volta avemu vistu chì ùn avemu micca debitu. Allora avemu dettu: "Prestamu per 2-3 mesi". Prestitu per u futuru, avemu datu quellu locu. Vogliu chì sapete questu. Vuliu dì questu una volta di più cù una dichjarazione cusì chjuca ".

Dopu à e dichjarazioni di u presidente Yılmaz, l'agenda in u parlamentu hè finita cù l'adopzione di l'articuli discututi è appruvati in a settimana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*