Signature sò state firmate per l'acquistu di un veiculu di tram lucale in Bursa (Galleria Foto)

Signature sò state firmate per l'acquistu di veiculi di tram naziunali in Bursa
Quellu chì hà presentatu l'offerta più adatta per l'offerta di tram aperta da a Municipalità Metropolitana di Bursa per i veiculi da esse utilizati nantu à a linea di tram Heykel-Garaj T1 Durmazlar A cumpagnia trasmetterà i trams domestici à a Municipalità Metropolitana da a fine di ghjugnu. U sindaco di a municipalità metropolitana, Recep Altepe, hà dettu chì cù u cuntrattu firmatu, una nova era principiarà in u trasportu urbanu di Bursa, è 6 tramvii lucali di prima classe operaranu nantu à a linea di tram Heykel-Garaj.

U primu trammu domesticu di Turchia, chì u presidente Recep Altepe hà messu à l'agenda prima di l'elezzioni è hà cuminciatu à travaglià immediatamente dopu à l'elezzioni, hà cessatu di esse un sognu è hè diventatu un veiculu chì viaghja nantu à rails. Sottu a cunsulenza di a Municipalità Metropolitana Durmazlar U trammu domesticu, chì hè statu pruduttu da a cumpagnia è hà ricevutu tutti i ducumenti di produzzione 2 mesi fà, hà participatu à l'offerta di tram aperta da a Municipalità Metropolitana. Vincitore di l'offerta sottumettendu a megliu offerta Durmazlarcumminciarà à furnisce i 6 tram chì a Cumuna Metropolitana cumprà da a fine di ghjugnu. I veiculi appena acquistati seranu aduprati nantu à a linea di tram Heykel-Garaj, chì hè stata rapidamente custruita da a Municipalità Metropolitana.

cù a municipalità metropolitana Durmazlar Prima di u cuntrattu di tram firmatu trà a cumpagnia, u primu tram domesticu di Turchia hè statu introduttu à a stampa in a pista di prova di Burulaş. Sindaco Metropolitanu Recep Altepe è Durmazlar À a cerimonia, chì era ancu assistitu da u pruprietariu di a cumpagnia Hüseyin Durmaz, i membri di a stampa è l'invitati anu fattu una breve visita in tram lucale. Dichjarà chì e linee di tram urbane sò state un sognu di Bursa per più di 100 anni, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu chì eranu destinati à realizà stu sognu. Dichjarà chì u travagliu per tesse u centru di a cità cù rete di ferru cuntinueghja rapidamente, u sindaco Altepe hà dettu: "Nimu ùn ci hà cridutu quandu avemu dettu chì i veiculi di u sistema ferroviariu puderanu esse pruduciutu in Turchia, impediscendu cusì chì e risorse andaranu à l'esteru. U mo cunsiglieru, Taha Aydın, hà datu direzzione à i nostri industriali nantu à questu tema, è a cumpagnia chì hà rispostu à e nostre richieste era una sucietà glubale in a produzzione di machini, cù un forte centru di R&D, è hà pruvatu in questu campu. Durmazlar divintò una cumpagnia. Anu pruduciutu u primu prototipu di veiculi in un cortu periodu di dui anni è ricivutu i ducumenti di produzzione per i veiculi di classe mundiale 2 mesi fà. Eranu quelli chì anu fattu a megliu offerta per l'offerta chì avemu apertu. U prucessu hè statu finitu a settimana passata, è avemu firmatu u cuntrattu oghje. I Trams, chì purteranu un grande cunfortu à u trasportu urbanu, sò senza rumore è ùn causanu micca a contaminazione di l'aria, cumincianu à esse aduprati in a linea di tram Heykel-Garaj stu veranu. I tram 6 chì avemu acquistatu cumincianu à esse spediti à a fine di ghjugnu. Felicitate a nostra cumpagnia per a realizazione di una tale pruduzzione è a presentazione di a megliu offerta in l'offerta. "Credu chì Bursa darà un esempiu per altre cità cù questi veiculi", disse.

U sindaco Altepe hà dichjaratu chì 6 veiculi operaranu annantu à circa 6 chilometri di linea è ci sarà un veiculu ogni mille metri, è aghjunse chì u trasportu serà furnitu in modu fluidu è rapidu cù un tempu d'attesa di 2-3 minuti.

Produce u primu tram domesticu di Turchia Durmazlar Hüseyin Durmaz, u pruprietariu di a cumpagnia, hà dettu ch'elli eranu felici di rializà a produzzione di veiculi in un settore induve Turchia era 210 anni tardu. Dichjarà chì eranu assai entusiasmati quandu anu iniziatu u prughjettu, dumandendusi s'ellu saria pussibule o micca, Durmaz hà dettu: "Tutti i nostri ghjovani amici in a nostra squadra, da ingegneri fisici à ingegneri di software, travagliavanu cun grande eccitazione. Un novu settore hè avà emerge in u nostru paese. Un investimentu di 50 milioni d'euros hè necessariu per implementà un tali prughjettu, ma avemu realizatu a pruduzzione cù un investimentu di 20 milioni d'euros cù l'anni di sperienza chì avemu in l'industria di machini. Avemu fattu una longa strada in pocu tempu. A cumpagnia francese Alstom, chì face i treni d'alta velocità d'Italia, hà decisu di avè i corpi principali di i treni d'alta velocità fatti da noi. Avemu fattu a nostra prima esportazione in questu campu u 7 d'aprile. Mentre chì sti veiculi sò venduti per 2 milioni 200 mila Euro, li vendemu per 1 milioni 599 mila Euro cù a produzzione domestica. A tarifa di localizazione di stu veiculu hè trà 49 è 51 per centu, ma prestu serà interamente domesticu. U mo defuntu babbu, Ali Durmaz, dicia: "Se eru 40 anni, aghju stabilitu una fabbrica di vitture". Cum'è i so figlioli, avemu pruduciutu tramvii chì puderanu purtari 4 persone, micca vitture chì puderanu purtà 5-250 persone. "Spergu chì e generazioni dopu à noi pruduceranu navette spaziali", disse.

Dopu à a riunione introduttiva di u tram, un cuntrattu per l'offerta di tram naziunale hè statu firmatu trà u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Recep Altepe è Hüseyin Durmaz à l'Hotel Hilton.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*