Dui capitali si fusioneranu cù YHT - Ankara Istanbul YHT

Binali Yildirim
Binali Yildirim

Dui capitali seranu uniti cù YHT | Ankara Istanbul YHT: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım hà dettu, in quantu à a linea Ankara-Istanbul High Speed ​​​​Train (YHT), "Hè un travagliu difficiule, ma 90-95 per centu di l'infrastruttura hè finita, è a superstruttura hà superatu u livellu di 30 per centu ".

Yıldırım, chì hà assistitu à a cerimonia tenuta per a fine di u prucessu di perforazione finale in u tunnel più longu di a linea YHT Ankara-Istanbul, hà dichjaratu chì cù a messa in funzione di a linea di Trenu d'Alta Velocità (YHT) Ankara-Istanbul, chì Hè previstu per esse cumpletu u 29 d'ottobre, a distanza trà Istanbul, a capitale di l'Imperu Ottumanu, è Ankara pò esse coperta in 3 ore "Cusì, a tarifa di e persone chì viaghjanu in ferrovia trà e duie pruvince hè prevista per aumentà da 10 per centu à u 78 per centu ", disse.

DUE CITTAZIONI CAPITALI SONT FUSIONI

Dichjarà chì anu purtatu a luce à u tunnel più longu in u distrittu Bozüyük di Bilecik, Yıldırım hà dichjaratu chì u tunnellu hè longu 4 mila 100 metri. Yıldırım hà enfatizatu chì cù a messa in funzione di a linea, chì hè prevista per esse cumpletata u 29 d'ottobre, a distanza trà a capitale ottomana Istanbul è Ankara pò esse coperta in 3 ore, cusì a tarifa di e persone chì viaghjanu in ferrovia trà e duie cità hè prevista. per aumentà da 10 per centu à 78 per centu.

TAMBI L'ECCITAZIONE È STRESS CRESCE

"Sia a nostra eccitazione è u nostru stress aumentanu. Avvenimenti inespettati è sorprese ponu accade in tali prughjetti giganti. "Hè per quessa chì i nostri amichi travaglianu cun cura", hà dettu Yıldırım, è hà nutatu chì u 96 per centu di l'infrastruttura in e sezioni İnönü-Vezirhan è Vezirhan-Köseköy hè stata cumpletata. Yıldırım hà datu e seguenti informazioni nantu à u travagliu realizatu nantu à a linea:

"U tassu di cumpletamentu era di 99 per centu in a custruzzione di tunnel, u 98 per centu in a custruzzione di viadutti, u 92 per centu in l'opere di scavi è di riempimentu, è u 30 per centu in l'opere di superstruttura è elettromeccanica. 35 mila metri di tunnelli sò stati aperti in questa sezione è 10 mila metri di viaducti sò stati finiti finu à avà. Ancu u Tunnel di a muntagna di Bolu di 3 chilometri hè statu finitu in 10 anni. 2 mila 550 persone sò state impiegate in u scopu di u prugettu. 73 kilomitri di a linea hè stata mandata à a superstruttura. U travagliu nantu à u grande prughjettu cuntinueghja cum'è previstu ".

APRI U TUNNEL È S'INCLU IN TRENU

Dopu a cerimonia in u distrittu di Bozüyük di Bilecik, u Ministru Yıldırım si trasferì à Eskişehir in trenu è hà tenutu una riunione cù i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori in Türkiye Lokomotiv ve Motor Sanayii A.Ş (TÜLOMSAŞ). Yıldırım hà dichjaratu chì e riunioni di cantiere di a sezione Eskişehir-Istanbul di a linea di trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul sò tenute ogni mese. Yıldırım hà dichjaratu chì anu tenutu a riunione di stu mese in u tunnel più longu di 4 metri longu a linea in Bozüyük è hà dettu:

"Avemu fattu una valutazione cù e cumpagnie di l'imprenditori. Avemu rivisatu u statu attuale di u prugettu è ci sò prublemi in u travagliu futuru? Avemu evaluatu questi. "L'affari cuntinueghja à esse intensu".

Ci sò centinaie d'opere d'arte

Dichjarà chì ci sò centinaie di strutture di ingegneria in questa linea YHT, Yıldırım hà dettu: "Ci sò quasi 50 chilometri di tunnel. Ci hè più di 10 chilometri di viaducts. In particulare a parte da Bozüyük à Sapanca, quasi 60 per centu di questu hè tunnellate è viaducti. Hè un terrenu difficiule. Hè un travagliu difficiule, ma u 90-95 per centu di l'infrastruttura hè cumpletu è a superstruttura hà superatu u 30 per centu. Avemu un scopu. U nostru scopu hè di avè u prugettu prontu da u 29 d'ottobre. I nostri amichi travaglianu duramente ghjornu è notte per ottene questu ".

15 CITTÀ SERRANNE CONNESSE A L'AUTRA PER FERROVIA

A linea YHT Ankara-Istanbul serà messa in serviziu cù Marmaray in u vaghjimu di u 2013. U travagliu cuntinueghja nantu à e linee YHT Ankara-Sivas, Ankara-Bursa è Ankara-İzmir, a custruzzione di quale hè iniziata. À u cortu termini, 15 pruvince seranu cunnesse trà di elli da YHT cù a rete ferroviaria core creata in Ankara.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*