Comunicatu di stampa da TCDD

Comunicatu di stampa da TCDD
Utilizendu u Progettu di Legge nantu à a Liberalizazione di i Ferroviari, i sindicati chì sò urganizati ma micca autorizati in e ferrovie; U 16 d'aprile di u 2013, anu decisu di abbandunà a so attività per motivi senza fundamentu, cum'è e ferrovie sò state privatizate, l'impiegati sò vittime, è e ferrovie sò offerte à a capitale globale.

Hè statu ritenutu necessariu di fà a seguente dichjarazione in quantu à u prublema.

1- In un periodu quandu e ferrovie sò cunsiderate cum'è una pulitica statale, i grandi prughjetti ferroviari chì ùn sò micca stati realizati finu à avà sò stati implementati, è u nostru paese hè diventatu un paese vantaghju trà i corridori di trasportu Asia-Europa furmendu un corridore di trasportu ferroviariu, u U funziunamentu di u settore cù una logica stretta, introvertita è micca cumpetitiva ùn rispetta micca i requisiti di l'età.

2- In un tempu chì tutti i paesi sviluppati di u mondu, cumpresi i paesi di l'Unione Europea, anu ottinutu a liberalizazione, ùn ci hè micca ghjustificazione per l'azzione da esse fatta cù u pretestu di a "Legge nantu à a Liberalizazione di i Ferroviari" chì separa l'infrastruttura è a gestione. finanziariamente.

3- U prugettu di lege in quistione tratta di a liberalisazione di e ferrovie è ùn ci hè micca una lege di privatizazione, nè una privatizazione di e ferrovie.

4- A retorica di i sindicati chì anu pigliatu a decisione d’azzione chì « i ferrovie appartenenu à u populu, ùn si ponu vende » ùn hà micca equivalente. Ùn ci hè micca vendita, trasferimentu, etc. purtatu da a lege. Riflettu a liberalizazione di u settore ferroviariu cum'è vendita o privatizazione hè inconsistente cù a realità.

5- U prugettu di lege ùn permette à alcunu ferruvianu di perde i so diritti. L'impiegati cuntinueghjanu à travaglià in i so pusizioni è impieghi attuali, ùn ci sarà micca un travagliu obligatoriu o cambiamentu di statutu.

6- In u mudellu di liberalizazione previstu da u prugettu, trè filiali di TCDD, TCDD TAŞIMACILIK A.Ş. è una quarta filiale hè stabilita. Stu mudellu hè un mudellu chì hè cunnisciutu è applicatu da TCDD dapoi 25 anni è hè sottumessu à a legislazione SEE.

7- U prugettu di legge hà per scopu di assicurà chì a capacità ferroviaria di u paese hè pienamente utilizata, è di creà una tendenza in favore di e ferrovie trà altri modi di trasportu.

8- Duranti u prucessu di preparazione di u prugettu di lege, tutti i stakeholders pertinenti, cumprese i dui sindicati "non autorizati" chì anu pigliatu decisioni d'azzione, sò stati intervistati è hè statu chjaramente dichjaratu chì questu ùn era micca una privatizazione. Intantu, l'azzioni pigliate è a retorica sò destinate à ingannà u publicu. Inoltre, l'unione, chì hè autorizata in e ferrovie, ùn hè micca parte di l'azzione.

In riassuntu, TCDD farà u so megliu per impedisce l'operazione di trenu da esse interrotta in l'attu di abbandunà u travagliu senza una basa legale è ghjustificazione.

Hè annunziatu à u publicu cun rispettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*