A Camera di Cummerciu è Industria di Giresun hà reagitu à a Strada Ferroviaria

A Camera di Cummerciu è Industria di Giresun hà reagitu à a Strada Ferroviaria
Giresun Chamber of Commerce and Industry (GTSO) President Hasan Çakırmelikoğlu, Università Tecnica Karadeniz Facultà di Ingegneria è Architettura Capu di Dipartimentu di Trasportu Prof. Dr. Hà criticatu Fazıl Celik per fà u micro-naziunalismu, micca scientificu, in i so studii di strada.
Hasan Çakırmelikoğlu, presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria di Giresun, hà dettu chì i studii scientifichi anu da determinà a strada in u prughjettu di a ferrovia, micca u micro-naziunalismu.
U presidente di GTSO Çakırmelikoğlu hà dettu: "Serà più benefiziu per u paese è a regione se a selezzione di a strada ferroviaria hè basatu annantu à fatti scientifichi piuttostu cà emotivi. Hè un fattu chì u trenu hà grandi vantaghji perchè cunsuma menu energia, hè affidabile è hà menu danni ambientali. U prughjettu più impurtante chì cuntribuisce à a riduzzione di i prublemi di a regione derivanti da l'arrettu ecunomicu è suciale hè u prughjettu di a ferrovia. Tuttavia, i studii realizati per purtà stu prughjettu à a vita duveranu esse cum'è scientifichi è realistichi. Dr. Ùn truvamu micca l'opere scientifiche è realistiche di Fazıl Celik. Perchè evoca un sintimu di micru-naziunalismu è sentimentalisimu in i so dichjarazioni è opere.
Mentre avemu avutu infurmazioni nantu à a strada, Erzincan, Gümüşhane è Tirebolu, u scientist Prof. Dr. L'uscita di Fazıl Celik sò un'indicazione chì e so preoccupazioni toccanu a superficia. Sapemu chì a strada più curretta serà determinata cum'è Gümüsşahe-Tirebolu in cunfurmità cù l'interessi di u paese è di a regione, è seguitemu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*