U trasportu di passageri trà l'Ucraina è a Russia hè cascatu da 70 per centu

U trasportu di passageri trà l'Ucraina è a Russia hè cascatu di 70 per centu: u vicepresidentu di u RJD di e ferrovie russe, Mikhail Akulov, hà dettu chì in l'ultimi trè mesi, ci hè statu un 70 per centu di diminuzione di u trasportu di passageri trà Russia è Ucraina.

Akulov hà datu a seguente risposta à a quistione di i ghjurnalisti nantu à quantu hè diminuita a capacità di trasportu di passageri trà i dui paesi:

"Era bè in ghjennaghju-ferraghju. Tuttavia, ci hè stata una diminuzione di 3% in l'ultimi 70 mesi. E Ferrovie Russe risponde à a dumanda di trasportu, i treni ucraini cuntinueghjanu à operà in a regione russa senza prublemi.

Pochi viaghjatori vanu da Ucraina à Crimea. Finu à avà, avemu vendutu biglietti cumminati validi per a cumunicazione ferroviaria, di traghetti è di autobus à 72 mila persone chì volenu aggirà a regione Ucraina è andà in Crimea via Anapa.

Per d 'altra banda, solu treni 2014 anu fattu in u cartulare di u muvimentu di u trenu 2015-9 di e Ferrovie Russe, chì hà cuminciatu à esse implementatu da ghjugnu, in quantu à i servizii di treni chì correranu trà Russia è Ucraina. In a carta di travagliu 2013-2014 di a Russia cù l'Ucraina, ci era 45 treni, 103 di quali eranu in Crimea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*