A maiò parte di elli sò andati, pochi sò lasciati, ma i voli İZBAN saranu più frequenti?

A maiò parte di elli sò andati, pochi sò lasciati, ma i voli İZBAN diventeranu più frequenti? U presidente Aziz Kocaoğlu hà esaminatu i travaglii realizati u ghjornu precedente per allargà a linea İZBAN, chì hè u più grande prughjettu di trasportu publicu urbanu in a storia di a Republica. à Torbalı (Tepeköy), chì hè stata realizata in partenariatu cù TCDD è a Municipalità Metropolitana di İzmir. .

Kocaoğlu hà dettu: "In i nostri ochji, u travagliu hè fattu. Di sicuru, questu hè un prughjettu cumuni. Quandu avemu finitu inseme, ghjunghjeremu u scopu cumunu. Prevemu di finisce u nostru travagliu per ghjugnu 2014, seguitemu quellu calendariu. TCDD hè ancu travagliatu duru è veloce per cumpletà l'elettrificazione è a signalazione. Quandu dicenu "OK", avemu da principià i voli di prova ", disse.

A ghjente di Izmir si dumanda
Mentre a bona nutizia di u presidente Kocaoğlu hè piacevule, a ghjente di İzmir dumanda: "Bè, i voli diventeranu più frequenti?" Perchè, a frequenza di i voli in İZBAN ùn hè micca à u livellu desideratu. L'ultimu scopu di u prugettu hè 550 mila passageri per ghjornu da u principiu è l'infrastruttura deve esse disposta in cunseguenza. A cumpagnia İZBAN face ancu i so investimenti secondu questu scopu. Per questu scopu, l'offerte sò state fatte per 33 setti supplementari in linea cù u scopu di a gestione, chì hà cuminciatu cù 40 setti, è i treni cuminciaru à ghjunghje. Tuttavia, malgradu questu, u sistema di signalazione di livellu bassu esistente ùn puderia micca esse rinnuvatu da TCDD. Ancu u sistema attualmente custruitu in Torbalı hè più avanzatu. In altri palori, quandu e stazioni di Torbalı sò aperte, dui sistemi di signalazione differenti operaranu nantu à a stessa linea. Mentre a signalizazione nantu à a linea Torbalı permette una operazione di trenu assai più frequente, i treni entreranu in a diga in 10-12 minuti da Cumaovası. Per questu causa, i sperti in l'affari sò di l'opinione chì ùn hè micca pussibule di aumentà a freccia di viaghji, ancu s'ellu venenu 40 setti, micca 140.

ùn aiuterà micca
Perchè u sistema di signalazione esistente nantu à a linea induve si trovanu i treni İZBAN attualmente permette un viaghju ogni 6-7 minuti. Tuttavia, in più di İZBAN, i treni di merci regiunale è naziunale chì appartenenu à TCDD operanu ancu nantu à a stessa linea. Mentre İZBAN face 196 viaghji à ghjornu, TCDD righjunghji 69. Questu face chì a frequenza di i voli İZBAN diminuisce à una volta ogni 10-12 minuti. "Per quessa, salvu chì TCDD ùn cambia u sistema di signalazione, i novi treni per İZBAN ùn saranu micca utili. Si dice chì u populu di Izmir cuntinueghja à aspittà. E differenze di velocità trà i treni TCDD è İZBAN creanu ancu un ritardu. A signalazione attuale chjude ancu u bloccu ghjustu prima è dopu à u bloccu induve quellu trenu si trova quandu un trenu TCDD entra in a linea. In cunsiderà a durata di i treni TCDD, i blocchi chjusi ponu à volte esse chilometri. Se u trenu TCDD va lento, i blocchi sò occupati, chì significa
Face chì u trenu İZBAN sia ritardatu. U scopu principale in i sistemi ferroviari cum'è metro è İZBAN hè di operà spessu. Invece di trasportà 15 mila passageri à una volta ogni 3 minuti, hè preferitu vene ogni 5 minuti è trasportu trè passageri. I novi setti forse creanu qualchì sollievu, ma ùn pare micca pussibule di ottene u ritornu di un investimentu chì supera i 180 milioni di dollari (360 milioni di TL) senza aumentà a freccia di i viaghji.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*