I travagliadori ferroviari in greva in Eskişehir

In reazione à u prugettu presentatu à a Gran Assemblea Naziunale Turca (TBMM) in quantu à a privatizazione di e ferrovie, l'impiegati anu annunziatu a greva di 24 ore in Eskişehir cun un comunicatu di stampa.

Circa 500 membri di l'Unione di i Trasporti Turchi (TUS) è ​​di l'Unioni di Impiegati di Trasporti Uniti (BTS) anu fattu una dichjarazione di stampa davanti à l'edificiu di a Stazione Eskişehir. A folla cantava spessu slogans cum'è "I ferrovie appartenenu à u populu, ùn ponu micca esse venduti". U presidente di a filiale TUS, Kemal Ürgen, è u presidente di a filiale BTS, Ersin Cem Para, si sò indirizzati à a folla.

Kemal Ürgen hà dettu chì una greva di 16 ore hà iniziatu nantu à e ferrovie in tuttu u paese u 2013 d'aprile di u 24. Ürgen hà lettu u comunicatu di stampa cumuna è hà nutatu i seguenti:

"Dopu a sottumissione à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia in quantu à a liberalizazione di u trasportu Ferroviariu Turcu, i nostri sindicati, a Piattaforma di l'Impiegati Ferroviari, formata da associazioni, fundazioni è sindicati urganizati in e ferrovie, cumprese l'Unione Turca di Trasporti è l'Unione Unita di Impiegati di Trasporti. , hà pigliatu una seria d'azzioni è presse per ritirà u billu U nostru populu è i ferroviari sò stati infurmati cù e nostre dichjarazioni.

Sta settimana, u prugettu hè statu passatu da a Cummissione Parlamentaria di Travaglii Publici, Zonificazione, Trasporti è Turismu è hè statu messu à l'agenda per esse discutitu in l'Assemblea Generale Parlamentaria. U primu scopu di stu prugettu hè di cummercializà u serviziu di ferrovia sguassendu da esse un serviziu publicu. U sicondu scopu hè a liquidazione di u spaziu publicu è a privatizazione. È infine, a parte indispensabile di l'intesa neo-liberale avarà ancu più a strada per a subcontratazione, vale à dì l'usu di u travagliu prezzu è precariu. Semu in greva di 24 ore nantu à e ferrovie in tutta a Turchia. Vulemu chì a fattura sia ritirata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*