Protesta à a stazione di Haydarpasa

perchè Haydarpasa Gari deve stà cum'è stazione
perchè Haydarpasa Gari deve stà cum'è stazione

A dumanda di privatizazione è vendita di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa hè stata protestata. U deputatu di CHP Istanbul Barış Yarkadaş, u membru di u PM CHP Kadir Gökmen Öğüt, u presidente di u distrettu di CHP Üsküdar Erdoğan Altan, portavoce di CHP per l'azzione di protesta è a dichjarazione di stampa urganizata da Haydarpaşa Solidarity. Kadıköy Pınar Uzun, Capu di u Branch Youth, Kadıköy A Solidarità Urbana, u Sindicatu di i Travaglii di u Trasportu Unitu Istanbul Branch N ° 1 è parechji citadini anu datu u so sustegnu.

U deputatu CHP Istanbul Barış Yarkadaş, chì hà sustinutu a prutesta contru a vendita di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa, hà dettu:

"Ancu 20 ghjorni sò passati da u tentativu di colpu, vedemu una volta di più chì l'AKP ùn hà micca amparatu nisuna lezione da ciò chì hè accadutu. Vulenu trasfurmà u colpu in un opportunismu è creà una nova zona di affittu per elli. Beneficianu di u colpu. Trasformanu u Statu d'Urgenza in una "Renta Straordinaria". U nome di ciò chì hè sperimentatu oghje hè u statu di "Profit Straordinariu".
Propiu eri, u Cunsigliu di i Ministri hà mandatu un novu prugettu à u Parlamentu è avemu amparatu chì 100 più di i mo istituzioni statali seranu vinduti.

L'istituzioni più impurtanti di u statu, in particulare TRT, sò aduprate sottu u nome di privatizazione per esse pruposti à i sustenidori è per cullà affittu in l'atmosfera nebulosa creata da u colpu.
Stazione Ferroviaria Haydarpaşa, à quale hè l'acquolina in bocca? Questu KadıköyCum'è citadini, vulemu amparà. Da quale vulete prufittà ? Perchè vi astenete di utilizà Haydarpaşa per u trasportu di i citadini poveri?

A Stazione Ferroviaria Haydarpaşa hè unu di i monumenti storichi più impurtanti di Istanbul. Hè una stazione identificata cù Istanbul, è deve esse una stazione. À chì basa, à basa di ciò chì bisognu, vulete vende stu locu, distrughjelu, distrughje u nostru patrimoniu storicu è culturale ?

Se solu una fermata d'autobus hè stata spustata dopu à u Parcu Gezi, dumandassi à u publicu ? Induve sò i funzionari di l'AKP chì anu fattu sta prumessa? Induve sò quelli chì ghjuranu nantu à sta parolla nantu à u so onore è onore ? Oghje sò tutti persi. Sò persone chì sò cusì cecu è avide di soldi chì ponu ancu trasfurmà un colpu in un prufittu. Ma siate assicurati chì i citadini chì anu resistutu à u colpu è sò quì si opponenu ancu à u tentativu di colpu di u civili è à u tentativu di prufittu, cum'è si sò opposti à u tentativu di colpu militare.

Mentre aspittemu è esigemu chì a Turchia straordinaria vultà à un statu nurmali, avemu di sicuru chjappà cù quelli chì anu trasfurmatu u statu d'emergenza in un affittu straordinariu, davanti à a magistratura è per motivi pulitichi. Da quì, chjamemu una volta à u guvernu AKP: Ùn pruvate micca di trasfurmà i spazii publichi in prufitti è dà li à i vostri sustenidori cù l'opportunismu di colpu. Rinuncia à questu è lasciate u patrimoniu storicu è culturale di Istanbul stà in u locu, lasciate chì e persone utilizanu questi lochi ".

I citadini chì participanu à a prutesta anu cantatu slogan cum'è "Haydarpaşa hè a stazione, a stazione ferma", è Haydarpaşa City Solidarity hà fattu una dichjarazione di stampa in l'azzione di prutesta.

1 Comment

  1. A stazione di Haydarpaşa hà un passatu storicu. U ricordu di i ghjorni passati di u populu anatolianu chì hè ghjuntu à Istanbul hè oculatu in tuttu quellu edifiziu. Stu sicretu appartene à quellu chì hà lasciatu a so memoria è cuncerna milioni di persone. Ddu edifiziu storicu duverebbe stà cusì. a Stazione Ferroviaria, quelli chì dà...

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*