5 Mille Ferroviari Marchanu per a Democrazia (Galleria Foto)

5 Milla Railwaymen Marched for Democracy: L'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche chì operanu in u settore ferroviariu in Sivas è i sindicati in a linea di l'affari ferroviari anu urganizatu una "prutezzione di a vuluntà naziunale è a demucrazia" in risposta à u tentativu di colpu di l'urganizazione terrorista Fetullah (FETO). Circa 5 mila persone anu participatu à a marcia cù bandiere turche, difendendu a demucrazia è prutestendu u tentativu di colpu traditore è i so cullaburatori.
A marcia "Protect National Will and Democracy" urganizata da a Piattaforma di l'Impiegati di Sivas Railway partia da a Stazione Tirrenica è cuntinuò à Sivas Governorship. I travagliadori di e ferrovie chì tenenu Bandiere Turche in manu gridavanu slogans contr'à u colpu di statu cum'è "No à u colpu di statu", "Alzati, ùn ti piegate micca, TÜDEMSAŞ hè cun voi", "Alzati, ùn ti piegate micca, i machinisti sò cun tu".
Ferroviari è Volontà Naziunale
U subguvernatore di Sivas, Ömer Kalaylı, chì hà participatu à a Marcha di a Democrazia da u fronte di l'edificiu di a Stazione, hà dettu in u so discorsu: "A nostra Democrazia è a Vigilanza Naziunale cuntinueghja senza interruzzione. Avemu tenutu a nostra Marcia di a Democrazia à a nostra piazza di a cità inseme cù i rapprisentanti di e nostre Istituzioni è Organizzazioni Pùbliche è Sindicati chì operanu sottu à u Ministeru di i Trasporti. Semu spalla à spalla, manu in manu, sottu à a nostra gloriosa bandiera cù a mezzaluna è a stella in piazza. Nisun putere pò rompe sta unità è sulidarità. Sette ghjorni sò passati da u tentativu di colpu traditore. Continuemu à mantene a nostra Sivas National Will and Democracy Watch ininterrottamente. "A nostra postura più impurtante contr'à u colpu di statu, i colpisti è u terrurismu deve esse unità, sulidarità è fratellanza". disse.
Parlendu dopu, u direttore generale è u presidente di u Cunsigliu di a Cumpagnia Turca di Macchine Ferroviari (TÜDEMSAŞ), Yıldıray Koçarslan, hà dettu chì u tentativu di colpu chì hè accadutu a notte di u 15 di lugliu era inaccettabile in ogni circustanza è malediva u pianu perfidu è u so. cullaburatori.
Koçarslan hà dettu: "Semu a famiglia di a ferrovia Sivas, travagliendu in diversi rami di e ferrovie turche è mondiali cù l'amore di a patria, a bandiera è l'adhan, in linea cù e direttive è l'ordine di u nostru cumandante in capu, u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım, è u nostru Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Aslan. Truvemu u tentativu di colpu chì hè accadutu a notte di u 15 di lugliu inaccettabile in ogni circustanza è cundannemu cù tutte e nostre forze. "Oghje, cum'è i travagliadori ferroviari è e so famiglie, cuntinuemu a nostra vigilia di a demucrazia è a marchja di a demucrazia per sprime a nostra credenza in a demucrazia dopu à sta situazione straordinaria chì u nostru paese vive". disse.
U General Manager Koçarslan hà cuntinuatu u so discorsu cusì:
"Vulemu ringrazià u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, u nostru primu ministru Binali Yıldırım, i nostri stimati capi di i partiti di l'uppusizione, in particulare u nostru guvernatore di Sivas, u sgiò Davut Gül, chì sò stati un raggiu di speranza cù e so dichjarazioni contr'à i traditori. Pianu di colpu senza a minima esitazione da u principiu di u tentativu di colpu di lugliu di u 15 di lugliu "Vulemu ringrazià u nostru sindaco, u nostru cumandante di u regimentu di gendarmeria pruvinciale, u nostru capu di a pulizza pruvinciale, e nostre urganisazioni non governamentali è l'urganisazioni di stampa, è u bravu populu di u paese. Sivas chì ùn anu lasciatu e piazze viote ancu per un ghjornu o un'ora da a notte di u 15 di lugliu ". disse.
Infine, u Manager Regionale di TCDD 4th Processing Hacı Ahmet Şener hà dettu: "Cum'è a Nazione Turca, simu una nazione chì dice 'Stop' per stà contr'à i Tanchi, Artiglieria è Aerei cum'è una risposta necessaria à a vile mentalità chì hà realizatu u perfidu pianu di colpu. a notte di u 15 di lugliu è hà sparatu i so citadini. E mo condolenze à a nostra nazione. Pregu a misericordia di Diu à i nostri martiri. "Vogliu una pronta ricuperazione à i nostri feriti". disse.
Vice Governatore Sivas Ömer Kalaylı, Tüdemsaş General Manager Yıldıray Koçarslan, TCDD 4th Region Manager Hacı Ahmet Şener, DHMİ Manager Ebubekir Taşseten, UDEM Hak-Sen Chairman Abdullah Peker, Demiryol, a "Democracy Building di March Sivas", chì hà iniziatu in a stazione di Sivas. è cuntinuò finu à a piazza di a cità - U Sicritariu Finanziariu di u Sindicatu di Sivas, Kemal Uzman, Ufficiale di Trasportu - U presidente di a succursale di Sivas Ömer Vatankulu, u presidente di a filiale di Türk Ulatmasen Sivas Nurullah Albayrak, u presidente di a succursale di Demard Sivas Gültekin Boyuneğmez, i travagliadori è i servitori civili chì travaglianu in i Ferroviari. assistitu.
I membri di a Piattaforma di l'Impiegati di a Ferrovia di Sivas anu nutatu chì anu da cuntinuà e so marche è i Vigili di a Democrazia finu à chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan li urdina di lascià e piazze.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*