Catena di negligenza in l'accidentu di u trenu in Ankara

catena di negligenza in l'accidentu di trenu in Ankara
catena di negligenza in l'accidentu di trenu in Ankara

Pocu dopu à piglià l'azzioni per l'espedizione Ankara-Konya, hè statu capitu chì l'accidentu causatu da u Trenu d'Alta Velocità chì hà scontru cù u trenu di guida nantu à a stessa linea, in quale 3 persone sò morti, 9 di i quali eranu meccanichi, hè statu. causatu da a catena di negligenza.

Hè statu capitu chì i viaghji nantu à a linea di trenu, chì hè stata aperta prima ch'ella sia cumpletamente cumpleta, sò stati realizati "Ordine neru" è chì l'accidentu hè accadutu perchè l'ufficiali chì chjusu a linea di u trenu di guida ogni matina trascuratavanu di cambià i punti. . Hè statu dichjaratu chì u trenu di guida era in u so locu abituale è chì u trenu d'alta velocità hà intrutu in questa linea per a mancanza di cunversione, è hè statu infurmatu chì era pussibule di prevene definitivamente l'accidentu se u sistema di signalazione hè stata trovata. A causa di u fattu chì a linea hè stata aperta prima di l'elezzioni, hè statu capitu chì u sistema di signalazione hè stata dispostu tardi à a notte, in un tempu limitatu. Hè statu ancu amparatu chì unu di i morti era u meccanicu di ricambio chì hà ghjuntu in u trenu temporaneamente à Eryaman invece di u meccanicu chì a so vittura s'hè rotta.

travaglià à mezanotte

I primi interrogatori di trè impiegati di TCDD, chì sò stati arrestati in cunnessione cù l'accidentu di trenu in Ankara, sò stati cumpletati. Trè persone sò previste di comparirà in tribunale oghje o dumane.

Hè statu dichjaratu eri chì a causa di l'accidentu era l'absenza di u sistema di signalazione. I dettagli nantu à sta materia sò ancu diventati chjaru. Hè statu informatu chì a linea, induve sò fatti i servizii suburbani di Başkentray è i servizii di Treni d'Alta Velocità, hè stata aperta prima di u cumpletu di u sistema di signalazione.

Ancu l'impiegati di u sindicatu è di u TCDD anu avvistatu chì "un accidentu succederà", era capitu chì a linea hè stata operata in forma di "Ordine Negru" finu à oghje.

Hè statu amparatu chì u sistema di signalazione cuntinueghja à esse stallatu nantu à i rails è u centru dopu à mezzanotti dopu chì l'electricità hè stata tagliata, è chì i travagliadori chì travaglianu in cundizioni difficili è per periodi limitati ùn puderanu micca finisce u so travagliu in u tempu stipulatu.

Forbici micca cambiatu

E decisioni di detenzione sò state prese per u dispatcher SY, l'ufficiale di furmazione di treni (scissor) OY è u cuntrollu EEE, chì eranu incaricati di u TCDD in quantu à l'incidentu.

U mutivu di e detenzioni hè statu ancu clarificatu. In cunsiquenza, u trenu di guida, culpitu da u trenu d'alta velocità, hà partitu cum'è di solitu in a matina prima per verificà a cundizione di i rails è a strada, è si n'andò in Polatlı. Dopu chì u trenu hà vultatu da a so strada abituale, u switchman hà pigliatu manualmente u trenu di guida à a linea B2. In ogni casu, più tardi sta linea ùn hè micca chjusa per una certa ragione. Nurmalmenti, a linea duvia esse chjusa è a linea B1 deve esse aperta per u trenu d'alta veloce. Siccomu i cuntrolli necessarii ùn sò micca stati fatti, u trenu d'alta velocità partia in questu modu è s'hè lampatu in u trenu di guida, chì era induve duverebbe esse.

Prima per telegrafu, avà per telefonu

Hè statu ancu amparatu chì in a prisenza di u sistema di signalazione, ancu s'ellu ùn era micca chjusu u cambiamentu, sta situazione puderia esse nutata da u centru dopu chì u trenu partì.

Hè statu dichjaratu chì u sistema dà l'uppurtunità di vigilà tutte e linee, switches è luci da u centru, cum'è l'aviò, è chì u sistema d'avvisu si attiva in casu di un secondu trenu nantu à a pista.

Hè statu capitu chì u sistema chjamatu "Administration from the Central" per u telefunu hè custituitu da e transazzione chì anu realizatu per telegrafu in u passatu, per radiu o per telefunu. Per quessa, l'assistente in u locu pertinente avvirtenu a prossima stazione dopu a partenza di u trenu, è quella stazione dà infurmazioni dopu à l'arrivu di u trenu. U sistema ùn hà micca una funzione di prevenzione d'accidenti.

Dopu à l'accidentu, i servizii suburbani sò stati ancu suspesi è u cumpletu di u sistema di signalazione hè statu infurmatu nantu à l'agenda.

Pigliò u locu di u so amicu

Hè statu capitu chì l'ingegnere di riserva Hulusi Böler, chì hà persu a vita in l'accidentu, hà solu cullatu in u trenu per serve finu à Eryaman. Hè statu capitu chì l'assistente meccanicu, chì era di turnu in a spidizioni, hà dettu chì a so vittura s'hè guasta in a matina, per quessa puderia cullà in u trenu da Eryaman, è Böler hè stata assignata per andà finu à Eryaman invece, è ellu. mortu in l'accidentu.

Surghjente: t24.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*