Muğla Deputy Özyer: U Prughjettu di Telecabina di Babadağ deve esse realizatu

Muğla Deputy Özyer: U Prughjettu di Telecabina di Babadağ deve esse realizatu
U presidente di l'Assemblea di a Càmera, Mustafa Büyükteke, chì era un candidatu à a presidenza in l'elezzioni di a Càmera di Cummerciu è Industria di Fethiye, hà visitatu u 20 è u 21 di u mandatu Muğla Deputy Hasan Özyer cù i so cumpagni di gruppu.

Hasan Özyer, 20e è 21e mandatu deputatu di Muğla, hà dettu chì a Camera di Cummerciu è Industria di Fethiye hè una forte urganizazione non governativa è hà dettu: "Fethiye hè una regione in rapidu sviluppu, ci hè bisognu di organizzazioni non governamentali cusì forti. Perchè l'investimenti da fà deve esse seguitu. Hè impurtante chì tuttu ciò chì deve esse fattu hè di risolve i prublemi di i cummercianti, di informà i cummercianti nantu à tutti i prublemi, è di sustene l'investimenti da fà quì. Sicondu questu, Fethiye Chamber of Commerce and Industry hè l'urganisazione non governamentale più putente dopu à i partiti pulitichi. Hè bellu d'avè cumpetizione in tali elezzione. Aumenta a qualità di serviziu. I scelti s'impegnanu à esse più successu. Semu sempre pronti à sustene quantu pudemu. Semu nati, cresciuti è campemu in questa regione. Spergu chì serà bonu ", disse.

Hasan Özyer hà dettu ancu chì l'elezzione hè un travagliu di travaglià è guadagnà a fiducia di i cummercianti; "I vincitori anu fattu u so megliu finu à avà. Grazie à tutti. Spergu chì serà una bona scelta in u futuru. Vogliu successu à quelli chì vinceranu digià. Se qualcosa ci succede, aiuteraghju sempre ".

Özyer, chì sustene chì Fethiye hà un altu potenziale turisticu, ancu s'è a prima priorità di a regione pare esse l'agricultura in u mumentu; "Pensu chì a custruzzione di u prughjettu di a funivia in Babadağ è a realizazione di strutture di ogni ghjornu portanu una mobilità seria à a regione. A nostra speranza hè chì u prughjettu di a funivia venga à a vita u più prestu pussibule, è dinò a custruzzione di un locu di imbarcazione per altri prughjetti, a custruzzione di parechje marina, a custruzzione di un grande portu per u turismu di crociera, tutti questi. sò prughjetti chì migliurà Fethiye. L'investimenti sò necessarii per allargà a stagione turistica. Saria ancu bellu di avè un centru di sci, ma ùn hè micca sviluppatu cumplettamente. Uni pochi di strutture di alloghju duveranu esse custruitu in Erendağ. Spergu chì serà fattu. U sviluppu in Fethiye ùn hè micca male. U travagliu di a municipalità hè assai bonu. Tuttu ciò chì deve esse fattu hè fattu unu per unu è hè messu in azzione. Vecu ancu questu. Hè sustegnu in tutte e cose. U nostru merre travaglia. I ringraziu tutti. E cose boni succedenu in Fethiye. Avemu bisognu di accelerà un pocu di più. U prublema metropolitanu ùn hè micca statu cumplettamente chjarificatu. Ma pensu chì u Metropolitana seria benefica se alcuni di i puteri di Ankara sò stati trasferiti. In altri palori, pensu chì u sviluppu serà più veloce se a gestione descentralizata, risolve i prublemi in u situ, è sti putenzi sò dati à a cità metropolitana. In certi pruvince, hè impurtante di dà è aduprà l'autorità à a grande cità. Queste cose dependenu di l'entusiasmu, l'ambizione è l'abilità di a squadra scelta. Spergu chì una bona squadra vene. Svilupperà Muğla più veloce ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*