Risposta da l'ONG à Göcek Tunnel Toll

Risposta da i Stakeholder à u Passaghju di u Tunnel Gocek
Risposta da i Stakeholder à u Passaghju di u Tunnel Gocek

L'ultimi aumenti di prezzu per u Tunnel di Göcek, chì hè diventatu un prublema impurtante in a regione, hà causatu a reazione di l'urganisazioni non governamentali. Facendu una dichjarazione di stampa cumuna, Fethiye Chamber of Commerce and Industry (FTSO), TÜRSAB, Fethiye Chamber of Tradesmen and Craftsmen (FESO), Fethiye Chamber of Drivers, Fethiye Hoteliers Association (FETOB) hà dumandatu chì l'ultimi aumenti di finu à u 50 per centu sò ridutta à un livellu raghjone.

Fethiye Chamber of Commerce and Industry (FTSO), TÜRSAB, Fethiye Chamber of Tradesmen and Craftsmen, Fethiye Chamber of Drivers, Fethiye Hoteliers Association (FETOB) anu tenutu inseme una cunferenza di stampa u venneri 24 di ghjennaghju. U presidente di TÜRSAB, Özgen Uysal, hà fattu a dichjarazione cumuna in nome di l'ONG in a cunferenza di stampa à a quale hà assistitu u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di FTSO Osman Çıralı, u presidente di a Camera di i Cummercianti è Artigiani di Fethiye, Mehmet Soydemir, u presidente di a Camera di i Conduttori di Fethiye Şaban Taşar, u presidente di FETOB Bülent Uysal. .

Rimarchendu chì 172 di i 171 tunnel di l'autostrada in Turchia sò gratuiti, a dichjarazione cumuna di l'ONG hè a seguente:

"L'unicu tunnel di pedamentu di u nostru paese hè u Tunnel di Göcek. U tunnel, chì hè statu apertu in u 2006 è hà una lunghezza tutale di 960 metri, hè operatu da una cumpagnia privata nantu à un mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu per 25 anni. I pedaghji di u tunnellu sò stati recentemente aumentati da 30% à 50%. Dopu à l'ultimi aumenti di prezzu, i vitture di passageri sò stati custretti à passà paghendu un pedaghju bidirezionale di 18 TL è i minibusi paghendu un pedaghju bidirezionale di 30 TL. Questi salarii sò assai più altu ch'è l'inflazione. Inoltre, ùn hè micca ghjustu à aumentà u prezzu di 30% per certi veiculi è 50% per altri.

In un ambiente induve ancu u salariu minimu hè aumentatu di 15%, l'aumentu di u 50% di una cumpagnia privata hè inaccettabile è pruvucarà riazzioni ghjustificate in a nostra regione. Cù l'aumentu recenti, un citadinu chì viaghja da Dalaman à Fethiye ogni ghjornu hà da pagà un totale di 540 lire per u mese. Hanu veiculi cummirciali, basta à pensà.

I segni di direzzione esistenti per a strada antica, chì hè una strada alternativa per quelli chì trovanu u pedaghju altu è ùn volenu micca aduprà u tunelu, sò insufficienti è facenu chì quelli chì ùn cunnosci micca a zona entranu direttamente in a strada di pedaghju.

Per d 'altra banda, i cunduttori chì utilizanu a strada di muntagna, chjamata "strada vechja", sò ancu affruntate à una strada periculosa. Questa strada stretta è tortuosa, chì ùn hè micca una strada divisa, hè assai periculosa per a mancanza di illuminazione, scoglii è spalle bassu, ma senza barriere di prutezzione. In una strada mal mantenuta cù linee stradali è signali di trafficu insufficienti; I frammenti di roccia chì cascanu nantu à a strada in u tempu chiuvutu è ventu aumentanu ancu u periculu.

U nostru paese, chì hà una geugrafia unica cù a so storia, a natura è a so struttura culturale, hè u 6u paese chì riceve più turisti in u mondu. Quasi 2019 milioni di turisti stranieri anu visitatu u nostru paese in 45. A maiò parte di i turisti chì venenu in u nostru paese sò ospitati in a nostra regione.

À questu puntu, questi incrementi di tassi elevati affettanu negativamente tutti i settori chì guadagnanu ingressu da u turismu, in particulare l'agenzii di viaghju chì trasferisce i nostri invitati chì arrivanu via l'aeroportu di Dalaman à a nostra regione.

Ancu l'attori di l'industria facenu un sforzu per ùn trasmette à i turisti l'aumentu di i prezzi, avemu prisentatu à u publicu quantu tempu l'operatori, chì i so costi aumentanu ghjornu per ghjornu, ponu sustene questu.

I rapprisentanti di l'industria, chì travaglianu duramente per portà più turisti in u nostru paese ogni annu, esigenu chì e regule di tariffu di l'unicu tunnel di pedaghju di Turchia sia rivista.

Speremu chì u nostru presidente asculterà a nostra voce è ci guidarà nantu à sta questione impurtante.

S'è no avemu a riassuntu i nostri dumandesi cum'è Fethiye Chamber of Commerce è Industry, Chamber of Shipping, TURSAB, Fethiye Chamber of Tradesmen and Craftsmen, Fethiye Chamber of Drivers, rapprisentanu i nostri membri chì travaglianu devotedly per u sviluppu di u turismu;

  • L'ultimi aumenti di prezzu per u tunnellu deve esse ridutta immediatamente à livelli ragiunate.
  • Per quelli chì volenu sceglie a strada di muntagna, chì hè una alternativa à a strada di peghju, i segni di direzzione di a junction deve esse più visibili è disposti per attruverà l'attenzione di u cunduttore.
  • "Per quelli chì ùn volenu micca aduprà e strade di pedamentu, a strada di muntagna deve esse fatta bè mantenuta, muderna è affidabile, cum'è e nostre altre strade principali".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*