L'obiettivi di a rete ferroviaria di Turchia finu à u 2023

L'obiettivi di a rete ferroviaria di Turchia finu à u 2023
Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà nutatu chì, in linea cù l'obiettivi di u 2023, a reta ferroviaria ghjunghjerà à circa 26 mila chilometri è 10 mila chilometri di sta reta seranu cumposti da u Trenu d'Alta Velocità (YHT). ) linee.

Sicondu a nutizia di u currispundente AA, chì compila e dichjarazioni di u Ministru Yıldırım à l'Istitutu di Strategia Caspiana (HASEN), Caspian World, 2013 per centu di l'indennità d'investimentu di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, chì era 13 miliardi 900. millioni di lire in 56, hè stata attribuita à e ferrovie.

  1. Ricordendu chì 2023 miliardi di dollari di l'investimentu di 350 miliardi di dollari da fà in u settore di i trasporti seranu fatti in e ferrovie in u quadru di a "Visione di l'annu 45" à u Cunsigliu di i Trasporti, Binali Yıldırım hà dettu chì in u quadru di l'investimenti fatti. In questu cuntestu, l'investimenti in e linee di treni d'alta velocità cuntinueghjanu sempre più, è chì tutta a linea di treni d'Alta Velocità Ankara-Istanbul cuntinuerà. Ellu hà dichjaratu chì serà messu in serviziu u 29 ottobre 2013 inseme cù Marmaray.

Dichjarà chì 15 pruvince seranu cunnesse l'una à l'altra cù YHT, Yıldırım hà dettu chì 15 pruvince seranu cunnesse l'una à l'altra cù YHT cù a rete ferroviaria core creata in Ankara, cusì Ankara-Istanbul 3 ore, Ankara-Bursa 2 ore 15. minuti, Bursa-Bilecik 35 minuti, Bursa-Eskişehir 1 ora. , Bursa-Istanbul 2 ore 15 minuti, Bursa-Konya 2 ore 20 minuti, Bursa-Sivas 4 ore, Ankara-Sivas 2 ore 50 minuti, Istanbul-Sivas 5 ore , Ankara-Izmir 3 ore 30 minuti, Ankara-Afyonkarahisar 1 ora M'hà dettu chì l'ora scenderà à 30 minuti.

In cunfurmità cù l'obiettivi di TCDD 2023, a rete ferroviaria ghjunghjerà à 26 mila chilometri, e linee YHT formanu 10 mila chilometri di sta rete, Yıldırım hà nutatu chì diversi prughjetti sò stati implementati per aumentà l'efficienza è l'efficienza di a ferrovia in u trasportu di merci.
"Ci hè un grande putenziale in a ferrovia"

U Ministru Yıldırım hà dettu:

"Un centru logisticu induve u trasportu cumminatu cù strada, ferrovia, mare è, secondu u locu, l'accessu à l'aria è i servizii di almacenamentu sò offerti, hè statu stabilitu. I centri logistichi, chì sò pensati à 19 punti di diverse scale, cuntribuiscenu à circa 40 miliardi di dollari annu à l'industria logistica turca. Guadagnerà 26 milioni di metri quadrati di stock di container è area di manipulazione cù 8,4 milioni di tunnellate di opportunità di trasportu supplementu.

Turchia hè diventata un paese chì pruduce è esporta l'industria ferroviaria avanzata. Cunsiderendu chì 150 miliardi di dollari seranu investiti in u settore ferroviariu in a regione, ci hè un grande putenziale in u settore ferroviariu.

Cumpiteremu a ristrutturazione di a ferrovia turca per riduce e perdite di serviziu è aumentà a qualità di l'operazione creendu un ambiente competitivu. Continueremu à rinnuvà e linee esistenti per aumentà a parte di u settore ferroviariu. Cumpiteremu a segnalazione di e linee ferroviarie senza signalazioni esistenti. En 2023, compieremu ancu l'elettrificazione di e linee ferroviarie non elettrificate esistenti. Cumpiteremu a reta di ferrovia d'alta velocità di 3.344 chilometri, chì hè in custruzzione è prughjettu di implementazione, in 3 anni. En 2023, ghjunghjeremu un totale di 14.000 chilometri di rete ferroviaria custruendu un totale di 25.940 chilometri di ferrovia. Svilupperemu i corridori di trasportu di Istanbul-Bassora, Istanbul-Kars-Tbilisi-Baku, Kavkaz-Samsun-Basra, Istanbul-Aleppo-Mekke, Istanbul-Aleppo-Nord Africa è l'Asia Sud-Est.

Dichjarà chì fora di questi investimenti, pensanu à stabilisce un centru di prova è certificazione ferroviaria accreditatu à l'internaziunale cù l'Istitutu Ferroviariu in u scopu di u ministeru in 10 anni, Yıldırım hà dettu annantu à u Prughjettu Ferroviario Kars-Tbilisi-Baku:

"A sezione Turchia-Georgia di 73 chilometri, per a quale avemu stabilitu a fundazione, hè stata custruita in cunfurmità cù i normi internaziunali. In fatti, a vitezza di navigazione hè stata pianificata cum'è 120 chilometri per ora. Sarà custruita una stazione à a fruntiera Turchia-Georgia nantu à a linea induve serà custruitu un tunnel di dui chilometri è mezu, 3 viadutti è 12 cavalcate. L'attività di custruzzione cuntinueghja in a seccione di 28 chilometri di u prugettu da u latu georgianu. Cù a messa in opera di a linea, stimu chì ci saranu 1,2 milioni di passageri è 3,5 milioni di tunnellate di carica in u primu annu, è 2034 milioni di passageri è 7,8 milioni di tunnellate di capacità di carica nantu à a linea di prughjettu in u 21,5. Cù a linea Baku-Tbilisi-Kars, Marmaray è i prughjetti di treni à alta velocità in corso, micca solu Turchia, ma ancu Georgia è Azerbaigian diventeranu l'opzione più economica è sicura in u corridore Asia-Europa ".

Fornendu infurmazione nantu à u fattu chì u Prughjettu Ferroviaria Kars-Tbilisi-Baku hè dettu chì serà finitu da u 2011, ma ùn pò ancu esse apertu, u Ministru di i Trasporti Yıldırım hà dettu: "Perchè l'uscita in a sezione georgiana determinata in a prima tappa di u U prughjettu hè situatu in l'area di sfondate, Georgia hà dumandatu chì a linea sia spustata più à u sudu. Per quessa, era necessariu di aumentà u tunnel di cunfini di 1.286 metri di longu à 2.380 metri in questa sezione. Inoltre, era necessariu di custruisce 7.870 metri supplementari di tunnel foratu è 10.000 metri di Tunnel Cut-Cover. In questu cuntestu, avemu avutu ritardi ", disse.

1 Comment

  1. U trenu d'alta velocità ankara karabük deve esse inclusu in u prugramma

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*