L'impiegati di TCDD anu prutestatu u Novu Progettu di Legge

L'impiegati di e Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD), chì si sò riuniti in a Stazione Haydarpaşa, anu prutestatu u Progettu di Legge nantu à a Liberalizazione di Ferrovie, chì hè statu mandatu à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia.
Un gruppu di circa 50 persone hà participatu à l'azzione urganizata da a Piattaforma di i Travaglii Ferroviari, cumprese u Trasportu Turcu-Sen è l'Unione di Trasporti Uniti. L'attivisti, chì portanu giacche cù e parolle "Protegemu u nostru travagliu è u nostru futuru" nantu à elli, si sò riuniti in a stazione di trenu Haydarpaşa è cantavanu slogan. Supportatu da u presidente di u Partitu Libertà è Solidarietà (ÖDP), Alper Taş, u gruppu hà sbulicatu banner cù e parolle "Ci hè una greva in questu locu di travagliu".

Mithat Ercan, Membru di u Cunsigliu di u 1u Branch of the United Transport Union, chì hà parlatu in nome di u gruppu chì hà ballatu per un pezzu cù l'accumpagnamentu di a musica, hà criticatu u prugettu, chì deve esse discutitu in u parlamentu sta settimana. , è hà dettu: "A gestione ferroviaria, chì hè attualmente realizata da TCDD, hè diventata unu di i numerosi operatori di l'infrastruttura ferroviaria è l'operatori di i treni ferroviari. è i travaglii realizati da questi operatori seranu realizati da operatori è cumpagnie disjointed, dandoli. à i sub-impiegatori per u metudu di l'acquistu di serviziu. Questa operazione porterà u caosu à e nostre ferrovie. Questu significa chì quandu l'accidenti accaduti nantu à e nostre ferrovie sò presi in contu, a sicurità di u trafficu ferroviariu hè in periculu è l'accidenti aumentanu.

Mencionendu e negatività sperimentate in i paesi induve u trasportu ferroviariu hè apertu à terze parti, Ercan hà dettu: "U prugettu di lege hè davanti à noi cum'è una minaccia per u nostru pane, u nostru locu di travagliu. Oghje, simu in greva per 24 ore nantu à e ferrovie in tutta a Turchia. Vulemu chì a nova fattura sia ritirata. "Se ùn hè micca ritiratu, continueremu a nostra lotta contru a lege", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*