Marmaray a mità di Istanbul hè stata lasciata senza trenu

Marmaray è a mità di Istanbul sò stati lasciati senza un trenu: solu i vechji rails sò stati smantellati in 2 anni. Duranti u tempu quandu i rails sò stati smontati è a terra sbulicata, una nova vegetazione furmata nantu à a terra. L'area induve i muri di sustegnu cumincianu à colapsà crea una mala maghjina in i distretti induve a linea passa.

A linea ferroviaria di Marmaray, lunga 2004 chilometri, chì hè stata cuncepita in u 76 per allevià u prublema di trasportu di Istanbul, hè stata lasciata infinita.
A seccione di 29 chilometri di Marmaray, di quale a seccione di 2013 chilometri chì passanu sottu à u mare hè stata aperta u 13 d'ottobre di u 63, ùn hè ancu stata cumpletata. U prugettu, chì era previstu per esse cumpletu u ghjugnu passatu, hè statu rallentatu per via di l'aumentu di i costi.

I RAILS FORN SMONTATI
Continuazione di u prugettu Halkalı-E linee suburbane trà Kazlıçeşme è Gebze-Söğütlüçeşme seranu mudernizate è aghjurnate à u standard di metro. Ancu s'ellu hè statu annunziatu chì a linea di Marmaray seria cumplettamente pronta in 2 anni, e vechje linee suburbane ùn sò micca state mudernizate in l'ultimi mesi 28.
A cumpagnia spagnola OHL, chì hà realizatu solu u dismantling di e linee esistenti è a demolizione di stazioni in l'opere chì duravanu più di 2 anni, hà cessatu i travaglii l'annu passatu, citendu l'aumentu di i costi. Mentre era dettu chì a cumpagnia hè stata data un tempu supplementu in i negoziati cù u Ministeru di u Trasportu, hè stata dichjarata chì a cumpagnia hà garantitu à compie u prugettu à a fine di u 2016.

I rails sò in ruine !
A cumpagnia di u cuntrattu, chì hà cuminciatu à travaglià 28 mesi fà in u scopu di u prugettu, Halkalı-Ha cuminciatu à smantellà tutte e ferrovie trà Kazlıçeşme è Gebze-Söğütlüçeşme è demolendu e stazioni esistenti. In u passatu, solu Halkalı I travaglii di custruzzione sò stati realizati trà a Stazione Ferroviaria è Gebze Pendik. Nisun travagliu di custruzzione hè statu fattu in e regioni restanti. A ferrovia, chì hè stata utilizata da 150 mila persone ogni ghjornu in a so forma antica, s'assumiglia à una ruina cumpleta in u so aspettu attuale.

I servizii di treni interurbani ùn sò ancu dispunibili
A causa di u prugettu chì ùn hè micca finitu, i servizii di treni interurbani ùn ponu esse operati. Ùn ci hè micca treni chì venenu à Istanbul eccettu i servizii di treni d'alta velocità chì venenu via Ankara-Eskişehir. Mentre chì a vechja linea da mudernizà hè prevista per avè 3 linee di treni, una di e linee serà aduprata per u trasportu di merci è interurbani di passageri. E stazioni di treni Sirkeci è Haydarpaşa, chì sò identificate cù Istanbul è anu strutture storichi, sò in cundizione dilapidata. Mentre a stazione Sirkeci hè diventata u parcheghju per i treni di Marmaray, Haydarpaşa s'assumiglia à un grande cimiteru di treni induve i treni antichi sò tenuti aspittendu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*