Marmaray Train Cimiteru è Art

Cimiteru di u Trenu di Marmaray
Cimiteru di u Trenu di Marmaray

Cimiteru di u Trenu di Marmaray: In a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì s'assumiglia à un cimiteru di treni abbandunatu, i treni suburbani stanu cù graffiti di ghjovani. "graffiti" decoranu i treni suburbani in a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa. I treni suburbani, chì ùn anu pussutu inizià i so viaghji per via di l'incompletezza di u Prughjettu Marmaray, sò stati rimorcati à a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa. I treni chì aspittàvanu di cumincià à travaglià quì sò diventati l'area di travagliu di l'artisti di graffiti. Disegni interessanti sò stati disegnati nantu à i carri. Mithat Ercan, presidente di l'Unione di l'Impiegati di u Trasportu Unitu N ° 1, hà datu l'infurmazioni seguenti riguardanti i vagoni inattivi: "Questa situazione hè emersa cù u Prughjettu Marmaray. I treni ùn viaghjanu micca è aspettanu inattivi. I pezzi preziosi sò stati pigliati da alcuni di elli, è u restu sò stati lasciati cum'è scrap. Marmaray ùn hè micca un prughjettu finitu. Corre solu 13 chilometri. Pendik - Haydarpaşa è Kazlıçeşme- Halkalı Se l'espedizioni sò aperte, sbararemu di sta situazione inattiva. A suluzione di u prublema dipende da l'apertura di l'altra parte di Marmaray. A stazione di Haydarpaşa era cum'è un cimiteru di treni. I zitelli venenu di notte è disegnanu graffiti è scappanu. Tutti i treni eranu graffiti ".

Era 2 anni…

I servizii di treni suburbani, chì sò di grande impurtanza in u trasportu publicu d'Istanbul, ùn anu micca ancu cuminciatu. L'espedizioni sò state fermate u 19 di ghjugnu 2013, è u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, in a so dichjarazione in quellu tempu, hà dichjaratu chì a nova linea seria messa in serviziu 2 anni dopu. Ancu s'ellu sò passati esattamente 2 anni da a dichjarazione di Yıldırım, i servizii di treni ùn anu micca cuminciatu.

Siccomu i rails smantellati ùn sò micca stati rimpiazzati cù novi, i treni chì valenu una fortuna in a Stazione Haydarpaşa sò stati lasciati à putreri.

usatu in Anatolia

Mithat Ercan, Capu di a Branca N ° 1 di l'Unioni di i Travaglii di i Trasporti Uniti, hà dettu: "I treni suburbani in a Stazione Haydarpaşa sò chjamati 14 mila treni. Quessi ùn sò micca adattati per e novi linee da esse stallate in Istanbul. Questi treni duveranu esse cacciati da quì prima chì a vechja linea hè stata eliminata. Quessi pò esse usatu in Anatolia. I treni marchjendu. Micca solu questi, ma ancu 12 treni, custituiti da 10 vagoni, acquistati per Marmaray è chì costanu 38 milioni d'euros ognunu, sò stati in putrefazione in a Stazione Haydarpaşa dapoi 3 anni.

Mappa interattiva di u metro di Istanbul

1 Comment

  1. I carri chì sò lasciati à putreri ùn ponu esse usatu in ogni locu di u paese ?. L'autorità anu da guardà ancu di i so propiu beni..Dopu à tuttu, buffoni ignoranti anu scrittu ritratti è scritti nantu à elli.Nimu intervene mentre i vagomi eranu. essendu macchiatu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*