L'ochju di TCDD hè nantu à u mercatu di 100 miliardi di dollari

U direttore generale di TCDD, Karaman, hà dettu chì volenu ottene una parte di l'investimenti di 100 miliardi di dollari da fà in u Mediu Oriente è in e Repubbliche Turche.

U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà viaghjatu cù un trenu d'alta velocità nantu à a linea Ankara-Eskişehir-Konya cù un gruppu di ghjurnalisti.

Ellu disse chì u 95 per centu di l'infrastruttura è u 45 per centu di a superstruttura di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul sò stati cumpletati. Karaman hà dichjaratu chì cù l'iniziu di i servizii di treni à alta velocità à Istanbul, 50 mila passageri per ghjornu è 15 à 20 milioni di passageri annu seranu trasportati, è u tempu tutale di viaghju in u trenu d'alta velocità serà di 3 ore.

Ellu disse chì anu investitu un totale di 2004 miliardi TL in ferrovie dapoi u 12, è chì 10 miliardi di dollari seranu investiti attraversu diversi metudi di finanziamentu in i prossimi 45 anni, cusì a reta ferroviaria ghjunghje à 12 mila km da 25 mila km.

Karaman hà dichjaratu chì 2020 trilione di dollari seranu investiti in ferrovie in u mondu da u 1, 100 miliardi di dollari di i quali seranu in u Mediu Oriente è e Repubbliche Turche, è hà dichjaratu chì anu dumandatu à u Ministeru di u Sviluppu cù a dumanda di stabilisce una nova cunsulenza. impresa per ottene una parte di stu mercatu.

Più prezzu di l'aviò, più caru di l'autobus

Süleyman Karaman hà nutatu chì a custruzzione di a linea di treni d'alta velocità Ankara-Istanbul serà finita in lugliu è i voli cummirciali cumincianu u 29 d'ottobre, è hà dettu chì i prezzi di i biglietti seranu più prezzu di l'aerei è più caru di l'autobus. u prezzu pò calà cù a prenotazione anticipata.

Mentre Karaman hà dichjaratu ch'elli ùn s'aspittavanu micca chì u settore privatu entre in u trenu d'alta velocità in un futuru vicinu, hà dettu: "Ùn pensu micca chì nimu hà da investisce 40 milioni di dollari in u trenu d'alta velocità è porta passageri".

Fonte: Oghje

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*